کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دیگو کاستا: فصل بعد در چلسی؟ شاید، امکانش هست!

 مهاجم تیم ملی اسپانیا در جمله ای کوتاه احتمال پیوستنش به آبی های لندن را رد نکرده است.
دیگو کاستا

به گزارش Marca، دیگو کاستا مهاجم تیم ملی اسپانیا که در بازی امشب مقابل السالوادور به طور کامل در میدان بود، پس از پایان مسابقه به خبرنگاران گفت: "احساس مصدومیت ندارم اما در سرم به خاطر برخورد محکم با توپ کمی احساس درد می کنم.

  

 من در تیم در مسیر درستی افتاده ام و بهتر بازی می کنم و هر بازی هدفم این است که با هم تیمی هایم بیشتر از بار قبل هماهنگ شوم. من نمی دانم که شما حضور من را در تیم چگونه تفسیر می کنید اما چیزی که من اهمیت می دهم به دست آوردن اعتماد به نفس و ارائه یک نمایش قابل قبول است."

کاستا در پایان در پاسخ به این سوال که احتمال پیوستش به چلسی هست یا خیر گفت: "فصل بعد در چلسی؟ شاید، امکانش هست!"

مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد