کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کیهیل: بازی در جام جهانی فوق العاده است

گری کیهیل، مدافع مرکزی انگلیس معتقد است که پس از عدم موفقیت در بازی در جام جهانی 2010 و یورو 2012، بازی در جام جهانی فوق ویژه است.

به گزارش SkySports، کیهیل در فوریه 2010 با مشکل لخته خون در سینه مواجه شد و نتوانست به جام جهانی برود. همچنین دو سال بعد در آخرین بازی انگلیس پیش از مسابقات یورو، از ناحیه فک با شکستگی روبرو شد و یورو را نیز از دست داد.

 

 

مدافع 28 ساله چلسی که گزینه اول روی هاجسون برای خط دفاعی انگلیس است چنین گفت: "حس ویژه ای است چرا که اولین تورنومنت من است. مدت زیادی را برای این فرصت صبر کرده ام و اکنون بسیار هیجان زده ام.

"در سال 2010 من به دلیل لخته خون از بازی ها دور ماندم. در سال 2012 تنها یک بازی مانده به یورو از ناحیه فک مصدوم شدم و با خود گفتم این بازی ها برای من نیست؟ پس بودن در این بازی ها برای من فوق العاده است. "


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 1 + ارسال نظر
کریس دیزاین یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 20:56 http://crisdesign.tk

سلام داداش طراح نمیخوای اگه میخوای طراحت شم بایدیه شرایطی رورعابت کنی ازوبم تبلیغ میکنم یعنی کریس دیزاینم تبلیغ میکنم بایدقالبم بازکنی نترس قالبتودارم من خودم به شخصاتمام قالب هاحاضررودارم

نه دوست عزیز سلامت باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد