کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لوکاکو در یک قدمی اتلتیکومادرید ؛ چلسی این بلژیکی را نمی خواهد

سال گذشته که در چلسی بودم پس از یکی از بازی ها وارد رختکن شددم. در رختکن اتوئو ؛ تورس و دمبابا حضور داشتند و آنجا بود که به خودم گفتم پسر اینجا چه خبر است.
به نظر می رسد که باید کار انتقال لوکاکو به اتلتیکو مادرید را تمام شده بدانیم. امروز لوکاکو در مصاحبه با اسکای اسپورت عنوان داشت که چلسی به دنبال گرفتن یک مهاجم است و از طرفی خیلی از باشگاه ها به من علاقمندند . من دوست دارم بازی کنم اما در چلسی این امکان میسر نیست.  
وی ادامه داد: " سال گذشته که در چلسی بودم پس از یکی از بازی ها وارد رختکن شددم. در رختکن اتوئو ؛ تورس و دمبابا حضور داشتند و آنجا بود که به خودم گفتم پسر اینجا چه خبر است ؟ شما خودتان چلسی را می شناسید. آنها هر سال یک بازیکن درجه یک می خرند و فکر می کنم اگر مرا بفروشند بهترین راه حل خواهد بود"
هفته گذشته بود که خبر رسید اتلتیکو برای جذب لوکاکو حتی بصورت قرضی ؛ با باشگاه چلسی وارد مذاکره شده است . با قطعی شدن انتقال کاستا به چلسی در روزهای آینده باید لوکاکو را نیز بازیکن اتلتیکو بدانیم. 
مترجم خبر:آی اسپورت 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد