کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: دوست دارم نیجریه و ساحل عاج از گروه شان صعود کنند

نیجریه در گروه F، با تیم های ایران، بوسنی و آرژانتین همگروه است و برای صعود کار دشوای دارد.
 ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، معتقد است که نیجریه می تواند از مرحله گروهی جام جهانی صعود کند.

 

نیجریه در گروه F، با تیم های ایران، بوسنی و آرژانتین همگروه است و برای صعود کار دشوای دارد اما مورینیو که به دلیل حضور جان اوبی میکل، طرفدار عقاب هاست، معتقد است این تیم می تواند به دور راه پیدا کند.

او به خبرنگاران گفت:" آرژانتین تیم اول گروه خواهد شد و چیزی مه باعث می شود روی صعود نیجریه حساب کنم، این است که یکی از بازیکنان من برای آنها بازی می کند."

مورینیو همچنین در مورد تیم ساحل عاج که شاگرد سابقش، دیدیه دروگبا را به عنوان کاپیتان، در اختیار دارد، گفت:" من فردی بسیار احساساتی هستم و همیشه از دوستانم حمایت می کنم."

ساحل عاج با تیم های یونان، ژاپن و کلمبیا همگروه است.

مترجم خبر:آی اسپورت 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد