کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مانزوکیچ: این آخرین فصلم در بایرن بود

ستاره تیم ملی کرواسی تایید کرده است که در این تابستان بایرن را ترک خواهد کرد و اعلام کرد که علت اصلی تصمیمش سیستم پپ گواردیولا در بایرن مبتنی بر مالکیت توپ است.

ماریو مانزوکیچ،مهاجم بایرن مونیخ اعلام کرد که باشگاه را به علت این که نمی تواند با تاکتیک های پپ مطابقت پیدا کند ترک خواهد کرد.  

باشگاه های لیگ برتری زیادی از جمله چلسی ، مخصوصا پس از آن که آینده این مهاجم در مونیخ با آمدن لواندوفسکی به مونیخ به خطر افتاد خواهان جذب مانزوکیچ هستند.

ستاره تیم ملی کرواسی تایید کرده است که در این تابستان بایرن را ترک خواهد کرد و اعلام کرد که علت اصلی تصمیمش سیستم پپ گواردیولا در بایرن مبتنی بر مالکیت توپ است.مانزوکیچ گفت که پیش از این در اوایل ماه می با کارلزهاینس رومنیگه دیداری داشته و در آن دیدار به او اعلام کرده قصد ترک بایرن را دارد.

او به اسپورتسکه نوووستی گفت:"بودن در بایرن فوق العاده بود،بایرن یک باشگاه فوق العاده است.در حقیقت تا همین چند وقت پیش هیچ وقت به ترک باشگاه فکر نمی کردم خصوصا این که در پایان این فصل بخواهم باشگاه را ترک کنم.می خواهم با صداقت صحبت کنم، سیستمی که گواردیولا در مونیخ پیاده می کند مناسب من نیست.پس از اولین بازی مقابل رئال در نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا فهمیدم هرچقدرهم که تلاش کنم نخواهم توانست با این سیستم کنار بیایم.

می خواهم از باشگاه به خاطر این که به من پیشنهاد تمدید قرارداد تشکر کنم وهمین طور از گواردیولا به خاطر این که مربی بزرگی است و برای همه آرزوی بهترین ها را دارم.بایرن و طرفدارانش همیشه به عنوان مهم ترین و احساسی ترین لحظه دوران ورزشی ام در یادم خواهد ماند اما وقت آن رسیده که دنبال چالش های جدید بروم."

مهاجم کروات از گفتن این که باشگاه بعدیش کجا خواهد بود خودداری کرد و گفت که فعلا فقط قصد دارد روی جام جهانی و تیم ملی کرواسی تمرکز کند.

گفتنی است مانزوکیچ به علت محرومیت اولین بازی جام جهانی در مقابل برزیل را از دست خواهد داد اما مطمئن است که در دیدار مقابل کامرون و مکزیک حضور خواهد داشت.

مترجم خبر:آی اسپورت 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد