کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو:همسرم مرا از مربیگری سه‌شیرها منع کرد

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی گفت تا آستانه قبول هدایت سه‌شیر پیش رفته بوده اما همسرش او را از این کار منع کرده است.
 ژوزه مورینیو در گفت‌وگو با نشریه میرر در پاسخ به این سؤال که چقدر تا قبول سرمربیگری در تیم ملی انگلیس فاصله داشته است، یک خودکار برداشت و خطی چند سانتی‌متری کشید تا بگوید: به همین اندازه. ماتیلده اما مرا متقاعد کرد که این مسئولیت را قبول نکنم.
  

سال 2008 پس از ناکامی انگلیس در راهیابی به یورو 2008 استیو مک‌کلارن از سمت مربیگری سه‌شیر اخراج شد و پست او به مورینیو پیشنهاد شد تا تیم را برای رساندن به جام جهانی 2010 آماده کند. مورینیو برای قبول این سمت وسوسه شده بود اما به دلیل مخالفت همسرش قبول نکرد که روی نیمکت سه شیر بنشیند.

مورینیو در این خصوص گفت: این پیشنهاد را رد کردم اما تصمیم درستی بود. حق با همسرم بود. او به من گفت که چنین مسئولیتی را قبول نکنم. این موضوع مربوط به چند سال پیش می‌شود. اگر هدایت انگلیس را قبول می‌کردم باید دو سال برای حضور در یک تورنمنت منتظر می‌ماندم و نمی‌خواستم آنقدر منتظر بمانم. نمی‌توانستم دو سال تمام در تیمی مربیگری کنم که باید با تیم‌هایی چون قزاقستان و سن‌مارینو بازی می‌کرد. من برای چنین کاری ساخته نشده بودم و حق با ماتیلده بود.

مورینیو افزود: اگر مربی تیم ملی انگلیس می‌شدم در طول هفته باید چه کار می‌کردم؟ احتمالاً به سر تمرینات بازیکنانم در تیم‌‌های باشگاهی‌شان می‌رفتم و از مربیان آنها می‌خواستم به من اجازه دهند با بازیکنانم وقت بگذارنم و خودم شخصاً با آنها تمرین کنم. من باید هر روز با بازیکنانم تمرین کنم، چون می‌توانم شرایط‌شان را بهتر کنم. می‌خواهم در پیشرفت آنها نقش داشته باشم و ... . با این حال همسرم گفت نه چون در فوتبال ملی به آن چیزی که می‌خواستم نمی‌رسیدم.

بنابر گزارش تسنیم، مورینیو پس از اخراج شدن از چلسی بیش از یک سال بیکار بود و در ابتدای فصل 09-2008 هدایت اینتر را بر عهده گرفت، تیمی که با آن سه‌گانه قهرمانی سری A، کوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

مترجم خبر:شفقنا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد