کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: در ضربات پنالتی، در نهایت هر چه خدا بخواهد، همان می شود!

او که تیم هایش دو بار در نیمه نهایی چمپیونزلیگ با ضربات پنالتی شکست خورده و حذف شدند، معتقد است هرگونه برنامه ریزی در مورد ضربات پنالتی بی فایده است.
ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، معتقد است ضربات پنالتی یک قمار تمام عیار است و هیچ وقت نمی توان از پیروزی در یک دیدار به لطف ضربات پنالتی مطمئن بود. 

 

او که تیم هایش دو بار در نیمه نهایی چمپیونزلیگ با ضربات پنالتی شکست خورده و حذف شدند، معتقد است هرگونه برنامه ریزی در مورد ضربات پنالتی بی فایده است.

این مربی پرتغالی که در طول بازی های جام جهانی به عنوان آنالیزور برای یاهو کار خواهد کرد، گفت: "با من در رابطه با پنالتی ها حرف نزن، من همیشه در ضربات پنالتی بازنده ام.

تنها باری که من برنده بوده ام مربوط به سوپرکاپ (ایتالیا) با اینترمیلان بوده است، جایی که ما رم را در ضربات پنالتی شکست دادیم. فرانچسکو توتی پنالتی اش را از دست داد، تصور کنید من چه خوش شانس بوده ام.

اما دفعات زیادی باخته ام. من هر کاری کردم: تمرین کردم، تمرین نکردم. پنالتی سال های قبل حریفان را آنالیز کردم، درصد سمتی که آن ها پنالتی را می زنند، درصد سمتی که آن ها دروازه بانان حرکت ی کنند و یا حرکت نمی کنند.

همچنین باید بگویم که من به دنبال این نبودم بلکه این مسئله ذاتی است. ما هر کاری توانستیم انجام دادیم. نتیجه گیری نهایی من؟ هر چه او بخواهد می شود (اشاره به آسمان)."

در مادرید من لیگ قهرمانان را نبردم چرا که رونالدو، کاکا و سرجیو راموس پنالتی هایشان را از دست دادند (در برابر بایرن مونیخ در سال 2012)

و این ها کسانی نبودند که پنالتی نزده باشند و یا به خاطر اینکه هرگز در عمرشان پنالتی نزده باشند و به خاطر اینکه نخواهند پنالتی بزنند، دست و پایشان بلرزد، نه، آن ها بهترین پنالتی زنان بودند."

آن ها پیش من آمده بودند و گفتند: "من می خواهم اولین نفر باشم، من می خواهم دومین نفر باشم، من می خواهم سومین نفر باشم" باشد، پس بروید! به خاطر این بوده است که من لیگ قهرمانان را با رئال مادرید نبردم."

با چلسی در نیمه نهایی مقابل لیورپول (در سال 2007)، دقیقا همین اتفاق افتاد. همه چیز برنامه ریزی شده بود – اولی، دومی، سومی، چهارمی و پنجمین پنالتی.

جرمی بهترین پنالتی زن همه ی فصل در تمرینات بود – هرگز یک پنالتی هم از دست نداده بود، شگفت انگیز بود. ده دقیقه قبل از پایان بازی من او را برای پنالتی به زمین فرستادم، و او پنالتی را از دست داد.

بازیکنی که خارج از لیست بود (آرین) روبن بود، او پیش من آمد و گفت پنالتی اول را به من بده، 100 درصد گل خواهد بود.

باشد، من او را نفر اول قرار دادم و او پنالتی اش را از دست داد! هیچ کاری نمی توانی بکنی مرد! من همیشه می گویم، من یک رقابت را در ضربات پنالتی خواهم برد، یک مسابقه ی بزرگ را."


مترجم خبر:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد