کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هازارد: 100 درصد در چلسی می مانم

فوق ستاره ی باشگاه چلسی هر گونه شایعات پیرامون حضور در پی اس جی را تکذیب کرد و اعلام کرد که به دنبال تمدید قرار داد خود با باشگاه است.

ستاره ی تیم ملی بلژیک و باشگاه چلسی به شدت به باشگاه پی اس جی فرانسه لینک شده است. با این حال آزارد به صراحت همه ی این اخبار را شایعه خواند و عنوان کرد که قطعا در چلسی باقی خواهد ماند.  

او در همین مورد به  Le Derniere Heure گفت: " من در چلسی می مانم. 100 در صد در چلسی می مانم. البته که در فوتبال شما از آینده بی خبر هستید اما من در حال تمدید قرار داد خود با باشگاه هستم و می خواهم اینجا حضور داشته باشم.

ما تازه در ابتدای مذاکرات خود برای تمدید قرار داد هستیم و نیاز به زمان بیشتری داریم. ولی همین مسئله که آن ها به من پیشنهاد تمدید قرارداد داده اند اعتماد به نفس من را افزایش می دهد. تمام تلاش خودم را برای باشگاه خواهم کرد زیرا آن ها روی من حساب باز کرده اند."

آزارد همچنین در رابطه با پیشنهاد پی اس جی گفت: " آن ها هیچ گاه به طور شخصی به من پیشنهادی ارائه نکرده اند."

آزارد در 55 بازی که برای چلسی انجام داده، 18 گل زده و 10 پاس گل نیز برای هم تیمی هایش ارسال کرده است.

مترجم خبر:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد