کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اخبار کوتاه نقل و انتقالات؛ چلسی و رئال به دنبال بازیکنان یکدیگر

رئال مادرید خواهان رامیرز است و قصد دارد او را با ایسکو یا خدیرا معاوضه نماید، اما باشگاه چلسی آمادگی فروش هافبک برزیلی اش را ندارد، این در حالی است که چلسی نیز خواهان رافائال واران مدافع قهرمان اروپا می باشد.


بقیه در ادامه مطلب...

  * منچستر یونایتد مشتاق است تا مروان فلینی را تابستان امسال به فروش برساند، هافبک بلژیکی فصل قبل از اورتون به منچشتر آمد، یونایتد حاضر نیست به پیشنهاد کمتر از 12 میلیون پوند گوش دهد.

منبع: Daily Star

* پوچتینو سرمربی جدید تاتنهام، قصد دارد برای فصل آینده تیم قدرتمندی را تشکیل دهد، تاتنهام قصد دارد ژمائیلی هافبک ناپولی را به خدمت بگیرند، طرف ایتالیایی نیز علاقمند به ساندرو می باشد.

منبع: Daily Star

* آرسنال و تاتنهام در حال رقابت هستند تا آلوارو موراتا را به خدمت بگیرند، از طرفی باشگاه اینتر قصد دارد مهاجم جوان رئال مادرید را به شکل قرضی به خدمت بگیرد.

منبع: Daily Mail

* آدام جانسون وینگر ساندرلند، احتمال دارد به طور قرضی به اورتون ملحق شود، در همین حال باشگاه لیورپول علاقمند است تا این بازیکن 26 سال را به خدمت بگیرد، اگر لیورپول به او پیشنهاد داد جانسون بی درنگ به آنفیلد خواهد رفت، گفته می شود لیورپول قصد معاوضه او با بورینی را دارد.

منبع: Daily Express

* الکساندرو لوچی، مدیر برنامه های کواردادو وینگر فیورنتینا با مدیران بارسلونا دیدار خواهد کرد تا برای امضای قرارداد با هم مذاکره نمایند.

منبع: Sky Sport Italia

* لیورپول در حال نا امید شدن از خرید آلبرتو مورنو می باشد، آن ها نمی توانند خواسته های سویا را بر آورده کنند، لیورپولی ها در حال حاضر قصد دارند برای خرید برتراند با چلسی مذاکره کنند و به آن ها پیشنهادی 8 میلیون پوندی را ارائه کنند.

منبع: Daily Mirror

* رئال مادرید خواهان رامیرز است و قصد دارد او را با ایسکو یا خدیرا معاوضه نماید، اما باشگاه چلسی آمادگی فروش هافبک برزیلی اش را ندارد، این در حالی است که چلسی نیز خواهان رافائال واران مدافع قهرمان اروپا می باشد.

منبع: Daily Express

* آرسنال هم به دیگر مشتریان استیون کالکر ندافع کاردیف پیوست، باشگاه های لیورپول، ساهتهمپتون، سوانسی و تاتنهام خواهان این مدافع هستند.

منبع: Daily Mail


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد