کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کیهیل:شناخت سوارس و بالوتلی در جام جهانی به کمک انگلستان خواهد آمد

انگلیس در جام جهانی با اروگوئه و ایتالیا همگروه است و مدافع چلسی آماده است تا در مقابل هر دو این مهاجمان خطرناک بازی کند.
گری کهیل، مدافع تیم ملی انگلیس، امیدوار است تجربه ی بازی در لیگ برتر و رویارویی با بازیکنانی چون لوئیس سوارس و ماریو بالوتلی، در بازی های جام جهانی به کمک سه شیرها بیاید.

 

 

انگلیس در جام جهانی با اروگوئه و ایتالیا همگروه است و مدافع چلسی آماده است تا در مقابل هر دو این مهاجمان خطرناک بازی کند.

بازی اول در مقابل ایتالیا و بالوتلی روز شنبه خواهد بود و انتظار می رود مهاجم سابق منچستر سیتی رهبری خط حمله ی آتزوری ها را به تنهایی و یا در کنار چیرو ایموبیله بر عهده داشته باشد.

سپس آن ها باید برابر تیم اروگوئه ومهاجم گلزن شان، لوئیس سوارس قرار گیرند، که انتظار می رود پس از بهبودی از عمل جراحی زانو، اکنون بتواند بار دیگر در ترکیب اصلی سلسته قرار بگیرد.

کهیل پیش از این با هر دو مهاجم در سطح باشگاهی روبرو شده و معتقد است که آگاهی از شیوه بازی این مهاجمان، به انگلیسی ها کمک خواهد کرد تا بتوانند نتایج مورد نظرشان را برای صعود به مرحله بعد کسب کنند.

او به دیلی میرر گفت: "من در مقابل بالوتلی، سوارس و برخی دیگر از مهاجمانی که ما با آن ها رودررو خواهیم شد بازی کردم و این مسئله مطمئنا کمک خواهد کرد.

هنگامی که ما درباره ی بازیکنان کلیدی صحبت می کنید، بازیکنان خطرناک، شناختن آن ها و اینکه آن ها اغلب چه می کنند به شما کمک خواهد کرد.

اگر شما در مقابل کسی قرار بگیرید که هرگز پیش از این در برابر او بازی نکرده اید و هیچ چیز در مورد او نمی دانید، گاهی موجب شگفت زده شدن شما خواهد شد.

بنابراین شناخت این بازیکنان خوب است. و احترام به توانایی های آن ها نیز خوب است. من در مقابل هر دوی آن ها بازی کرده ام."


مترجم خبر:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد