کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

واران در واکنش به شایعات: فقط به جام جهانی فکر می کنم

 مدافع تیم رئال مادرید، رافائل واران اصرار دارد که بر روی جام جهانی تمرکز کرده است و می خواهد در ترکیب تیم ملی فرانسه، تاثیر گذار باشد.

به گزارش Sport 24، مدافع 21 ساله تیم ملی فرانسه که یکی از بهترین مدافعان جهان است. هرچند آینده او چندان مشخص نیست و گفته می شود سرمربی چلسی، ژوزه مورینیو خواهان اوست، اما وی در این باره گفت: "در حال حاضر، در مورد علاقه چلسی فکر نمی کنم.   ما جام جهانی را در پیش داریم. تیم ما متشکل از بازیکنان جوان است و می توانیم هرکاری را انجام دهیم و محدود نیستیم."

وی در ادامه صحبت های خود افزود: "من عاشق تیم ملی هستم و برای موفق آن هرکاری را انجام خواهم داد. هدف من این است که به عنوان بازیکن اصلی به میدان بروم. زیدان می داند که قهرمانی در جام جهانی چه حسی را دارد."

واران در سال 2011 با مبلغ 10 میلیون یورو از فرانسه به باشگاه رئال مادرید پیوست. 


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد