کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

داوید لوئیز: قراردادی 5 ساله با پاریسن ژرمن امضاء کرده ام؛ نمی خواهم در دیدگاه اروپایی ها ذهنیت بدی از برزیل باشد

- داوید لوئیز، مدافع تیم ملی برزیل فاش کرد که قراردادی 5 ساله با باشگاه پاریسن ژرمن به امضاء رسانده است. دو باشگاه چلسی و پاریسن ژرمن ماه گذشته در وبسایت های رسمی خود بیانیه ای منتشر کرده و این انتقال را تأیید کردند.
داوید لوئیز: قراردادی 5 ساله با پاریسن ژرمن امضاء کرده ام؛ نمی خواهم در دیدگاه اروپایی ها ذهنیت بدی از برزیل باشد

اکنون مدافع 27 ساله برزیلی که امیدوار است بتوانند سلسائو را به ششمین عنوان قهرمانی خود در جهان برسانند، تأیید کرد که در 5 سال آینده فوتبال خود، در لیگ 1 فرانسه به میدان خواهد رفت.  

وقتی خبرنگار Globo از او پرسید که آیا روزی به فوتبال برزیل بازخواهد گشت یا نه، وی پاسخ داد: "من تازه قراردادی 5 ساله با باشگاه پاریسن ژرمن امضاء کرده ام. تنها وقتی 18 سال داشتم برزیل را به مقصد اروپا ترک کردم و چند قدم رو به جلو برداشتم... خواهیم دید. آنچه که امروز ما برنامه ریزی می کنیم، شاید فردا درست نباشد."

کاپیتان دوم تیم ملی برزیل همچنین در مورد اعتراضات در کشورش به خاطر هزینه های صرف شده برای جام جهانی صحبت کرد و گفت:

"تا زمانی که تظاهرات به صورت مسالمت آمیز دنبال شود، من به آنها احترام می گذارم. من نمی خواهم خشونتی ببینم. من دوست ندارم که دیدگاه اروپایی ها نسبت به کشور ما تغییر کند و بگویند که برزیل بد است. برزیل برای فوق العاده بودن چیزهای زیادی دارد."


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد