کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مارادونا: قهرمانی آرژانتین با شکست برزیل در فینال رویایی خواهد بود

دیه گو مارادونا که این روزها وارد برزیل نیز شده است از رویاهای خود برای تیم ملی کشورش در جام جهانی سخن گفته است.

مارادونا بازیکن افسانه ای تیم ملی آرژانتین رقابت های جام جهانی 2014 برزیل را از نزدیک تماشا خواهد کرد. 

 

مارادونا که تیمش را یک تنه در جام جهانی 1986 به عنوان قهرمانی رساند، امیدوار است تا شاگردان سابه یا بتوانند پس از مدت ها مردم آرژانتین را خوشحال کنند.

بازیکن افسانه ای و 53 ساله ی اسبق تیم ملی آرژانتین به Diario Ole گفت: " امیدوارم ان ها بتوانند قهرمانی را تصاحب کنند. آژانتین می تواند فینال را مقابل برزیل انجام دهد. برزیل قطعا به فینال خواهد رسید. شکست برزیل در فینال واقعا رویایی و ایده آل خواهد بود"

مارادونا البته بار دیگر نیش و کنایه زدن به پله را نیز فراموش نکرده است: " به پله بگویید که بار دیگر سری به موزه بزند. مقایسه ی نیمار و مسی دقیقا همچون مقایسه ی من با پله می ماند. نیمار این روزها دقیقا وضعیت پله را دارد. او بزرگ ترین بازیکن کشورش است و الگویی برای همه در برزیل محسوب می شود."

مارادونا همچنین در رابطه با نقش مسی و رونالدو در تیم هایشان یادداشتی را برای Times of Indiaارسال کرده بود: " معتقدم توانایی های مسی و رونالدو مطمئنا باعث خواهد شد تا پرتغال و آرژانتین شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشند. آن ها بهتری بازیکنان در نسل خود محسوب می شوند و بهترین عملکرد را نیز در بزرگ ترین رقابت فوتبال خواهند داشت."


منبع خبر:ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد