کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیرلو: انگلیس پیشرفت کرده است، باید مراقب باشیم

آندره پیرلو طراح تیم ملی ایتالیا معتقد است که انگلیس به نسبت یورو 2012 پیشرفت های خوبی داشته است و هم تیمی هایش باید مراقب این تیم باشند.

انگلیس و ایتالیا اولین دیدار خود در جام جهانی را مقابل یکدیگر در مانائوس برزیل انجام خواهند داد. دو تیم 2 سال پیش نیز در یورو 2012 مقابل هم قرار گرفته بودند.  

آندره پیرلو هافبک تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس معتقد است که شاگردان هاجسون به نسبت 2 سال پیش پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اند و هم تیمی هایش باید بیشتر مراقب آن ها باشند.

پیرلو در همین رابطه به خبرنگاران گفت: " ما به خوبی می دانیم که انگلیس تیم خوبی است که پیشرفت زیادی نیز داشته است. آن ها بازیکنان جوان جدیدی دارند که بسیار سریع هستند. ما باید مراقب باشیم."

پیرلو اما تاکید کرد که استراتژی مقابله با انگلیس را به خوبی می دانند: "  با این حال ما می دانیم که چگونه باید مقابل آن ها صف آرایی کنیم. ما همیشه مقابل انگلیس بازی های خوبی انجام داده ایم و این بار نیز شانس خود را امتحان خواهیم کرد."

بسیاری معتقدند که بازی تیم ملی ایتالیا تا حد زیادی بستگی با آمادگی پیرلو دارد اما آندره این مسئله را رد می کند: " تیم ملی به من بستگی ندارد. در راهی که ما قدم گذاشته ایم همه به یک اندازه موثر و مهم هستند." 


منبع خبر:ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد