کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فیل جونز: فکر می کردم شانسی برای حضور در جام جهانی نداشته باشم؛ آماده ایم برای مبارزه

بازیکن جوان تیم ملی انگلیس اعتقاد دارد گروهشان بسیار دشوار است اما آن ها متعهد شده اند که با موفقیت بازی ها را پشت سر بگذارند.

به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، این بازیکن 22 سال در دیدار منچستر یونایتد برابر هل سیتی که ماه گذشته انجام شد، آسیب دید و این مصدومیت موجب شد که او نگران عدم حضور در جمع بازیکنان تیم ملی شود.  
با این حال روی هاجسون از این بازیکن جوان در دیدار برابر اکوادور که هفته گذشته به انچام رسید استفاده کرد.
بازیکن سابق بلکبرن اعتراف می کند زمانی که مصدوم شد از رفتن به برزیل نا امید شده است.

جونز به وبسایت رسمی FA ( فدراسیون فوتبال انگلستان ) گفت: " زمانی که من از ناحیه شانه مجروح شدم، فکر کردم که هیچ شانسی برای حضور در ترکیب تیم ملی ندارم، اما خوشبختانه به سرعت مداوا شدم، حال احساس مناسبی دارم و آماده حضور در میادین می باشم.
اولین چیزی که به ذهن من می رسید، بازی در جام جهانی بود، من به یاد دارم وقتی که می خواستم اسکن بگیرم از شناس خود گله کردم، اما خوشبختانه آن مجروحیت به سادگی درمان شد و به بخشی از امیدواری من در مورد موفقیت در این جام جهانی مبدل گردید."

در دیدار برابر اکوادور که با تساوی 2-2 به پایان رسید، جونز و کریس اسمالینگ زوج خط دفاعی سه شیرها را تشکیل داده بودند.

جونز می افزاید: " این شروع خوبی بود، یک بازی بزرگ و رقابت خوب؛ آن چیزی که ما می خواستیم 90 دقیقه تحمل فشار بود.
این فوق العاده است؛ همه ما مشتاق و هیجان زده ایم، در حال حاضر بین ما یک باور واقعی و اتحاد مثال زدنی وجود دارد.
بازی اول بسیار مهم است، همه متعهد شده اند، ما در یک گروه سخت و دشوار قرار داریم اما می خواهیم مبارزات را با موفقیت پشت سر بگذاریم."

مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد