کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چهار بازی پیش فصل چلسی در اروپا اعلام شد

باشگاه فوتبال چلسی در بیانیه خود اعلام کرد که چهار بازی مقابل آر زد پیلتس، ان کی الیمپیا، ویتس آرنهم و وردربرمن برای شاگردان مورینیو ترتیب داده شده است.

 این سه بازی به ترتیب در اتریش، اسلونی، هلند و آلمان برگزار خواهند شد و مورینیو تلاش می کند که تیمش را برای رقابت ها آماده کند. 

 

بازی اول چهارشنبه 23 ژولای مقابل آر زر پیترس در ورزشگاه کلاگنفورت برگزار خواهد شد. این تیم در لیگ اتریش بازی می کند و در سال 2012 به بالاترین دسته لیگ این کشور رسید. آن ها در فصلی که گذشت، هفتم شدند. ورزشگاه کلاگنفورت در سال 2008 میزبان سه بازی یورو بود. بازی در ساعت 7:30 به وقت محلی برگزار خواهد شد.

در بازی بعدی چلسی به مصاف ان کی الیمپیا تیم هفتم لیگ اسلونی خواهد رفت. در تاریخ 27 ژولای این بازی در ورزشگاه 16 هزار نفری استوزیک برگزار خواهد شد. ساعت مسابقه مشخص نیست.

چهارشنبه 30 ژولای چلسی در هلند به مصاف ویتس آرنهم خواهد رفت. بازی ساعت 7:30 بعد از ظهر به وقت محلی آغاز خواهد شد، این تیم در فصلی که گذشت در لیگ هلند ششم شد.

بازی چهارم چلسی در اروپا مقابل وردربرمن آلمان در تاریخ 3 آگوست ساعت 5 بعد از ظهر به وقت محلی برگزار خواهد شد. چلسی در فصل 07-2006 لیگ قهرمانان در مرحله گروهی 1-0 باخت. وردربرمن در این فصل دوازدهم شد.

پیش از این بازی ها، در تاریخ 16 و 19 ژولای ترکیبی از تیم اصلی و آکادمی آبی ها مقابل وایکامب واندرز و ویمبلدون بازی خواهد کرد. 


مترجم خبر:کانون رسمی هواداران چلسی در ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد