کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اخبار کوتاه نقل و انتقالات؛ احتمال تکمیل قرارداد فابرگاس با چلسی تا پایان هفته؛ رئال مادرید خواهان لوکاکو

خوزه مورینیو با اعتماد به نفس کامل از روند مذاکره با سسک فابرگاس می گوید، آبی های لندن امیدوارند تا پایان هفته این هافبک ملی پوش را با مبلغ 27 میلیون پوند به جمعشان اضافه کنند.


والنسیا در مورد در دسترس بودن جان اوبی میکل، هافبک اهل نیجریه چلسی از این باشگاه سوال کرده است، گفته می شود این بازیکن تابستان لندن را ترک خواهد کرد، اینتر نیز خواهان وی می باشد.  

منبع: Daily Mail

* مارتینز، مربی اورتون در اردوگاه تیم ملی هلند حضور داشته و سه بازیکن را زیر نظر گرفته است، جرمین لنز، برونو مارتینز ایندی و استفان د. وریخ.

منبع: Daily Mail

* رئال مادرید موافقت خود با جدایی موراتا در تابستان را اعلام کرده، آن ها آماده هستند تا در یک انتقال لوکاکو را به تیمشان ملحق کنند، در این راه باید با اتلتیکو مادرید رقابت کنند.

منبع: Daily Star

* آرسنال مذاکره با بازیکن 21 سال باشگاه گریمیو برزیل را آغاز کرده است، برسان 21 سال به شدت مورد توجه توپچی ها قرار گرفته است.

منبع: Metro

* لیورپول آماده است با پیشنهادی 8 میلیون پوندی، مکس مایر بازیکن جوان شالکه را به خدمت بگیرد. بازیکن 18 سال به شدت دارای استعداد است و امکان دارد برای پیشرفت بیشتر به آنفیلد برود.

منبع: Metro

* مدیر برنامه های نیگولاس گایتان ادعا کرده که موکلش خواهان خروج از بنفیکا می باشد، منچستر یونایتد علاقمند به خرید این بازیکن 26 سال است.

منبع: Daily Express

* سرجیو راموس قراردادش را تمدید کرد و سالیانه 10 میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

منبع: marca

* بازیکن خط میانی هامبورگ بیان کرده که قصد رفتن به کیو پی آر را ندارد.

منبع: Get West London

* منچستر یونایتد قرار است با پیشنهادی 70 میلیون یورو، ادینسون کاوانی مهاجم پی اس جی را به خدمت بگیرند، البته پاریسی ها مایلند در قبال بخشی از قرارداد او، وین رونی را جذب کنند!

منبع: Corriere dello Sport

* گزارشات حاکی از آن است که آنتونیو کونته خودش به طور شخصی با الکسیس سانچز در ارتباط است و امیدوار است که هر چه زود تر مهاجم بارسا را به تیمش ملحق کند.


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد