کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فابرگاس: چلسی را انتخاب کردم چون یک کار ناتمام در لیگ برتر داشتم

فابرگاس که سه سال قبل از آرسنال به بارسا پیوست، ساعاتی پیش با انتقالی 30 میلیون پوندی، راهی استمفوردبریج شد.

سسک فابرگاس، خرید جدید چلسی، تاکید کرد که همیشه دوست داشت بار دیگر در لیگ برتر بازی کند و چلسی را بهترین انتخاب ممکن برای خود توصیف کرد.  

فابرگاس که سه سال قبل از آرسنال به بارسا پیوست، ساعاتی پیش با انتقالی 30 میلیون پوندی، راهی استمفوردبریج شد.

فابرگاس به سایت اختصاصی باشگاه چلسی گفت:" اول از همه می خواهم از همه اعضای باشگاه بارسلونا تشکر کنم؛ جایی که من سه سال لذت بخش را در آن سپری کردم. بارسا باشگاه دوران نوجوانی من است و من همیشه احساس غرور و افتخار می کنم که برای چنین باشگاهی بازی کردم.

من همیشه احساس می کردم که یک کار ناتمام در لیگ برتر دارم و اکنون زمان مناسبی برای بازگشت بود. من همه پیشنهادها را به دقت بررسی کردم و مطمئنم که چلسی بهترین انتخاب بود. جاه طلبی های من با اشتیاق آنها برای فتح جام های مختلف هماهنگ است. آنها بازیکنانی فوق العاده و یک مربی بزرگ دارند.

من کاملا ه این تیم متعهد هستم و نمی توانم برای بازی کردن دراین تیم بیش از این صبر کنم."


مترجم خبر:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد