کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ژاوی: تغییر سبک دادن برای اسپانیا یک اشتباه خواهد بود؛ جدایی فابرگاس ضربه بزرگی به بارسلونا است

ژاوی هرناندز، هافبک تیم ملی اسپانیا و بارسلونا، پیش از دیدار نخست کشورش در جام جهانی 2014 مقابل هلند، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

"ما موفقیت های زیادی داشته ایم و تغییر دادن سبک بازیمان یک اشتباه خواهد بود. می دانیم که سبک بازی ما فوق العاده ریسکی است و احتمال عدم موفقیت آن بالاست اما امیدوارم که بتوانیم دوباره تاریخ سازی کنیم."  

حریفان: "هلند از لحاظ دفاعی بسیار قدرتمند است، و همچنین بازیکنانی دارند که به خوبی با توپ کار می کنند و با جدیت بازی می کنند. با اینحال، ما سعی خواهیم کرد تا استایل بازی خود را دیکته کنیم. می دانیم که گروه سختی است، و بازی کردن در مقابل نایب قهرمان جهان آسان نیست. می دانیم که آنها بازی بسته ای ارائه خواهند کرد و این کار را سخت می کند."

انتقال سسک به چلسی: "این خبر فوق العاده ای برای اوست. او خوشحال به نظر می رسد و به تیم بزرگی پیوسته است. شاید حالا آرام تر شود. این ضربه بزرگی به بارسلونا است، اما این آینده اوست و خودش تصمیم می گیرد. من برای او آرزوی موفقیت می کنم."

فن خال: "من خاطرات فوق العاده ای از او دارم. او در اصل اولین مربی حرفه ای من بود. و خیلی خوب با من رفتار می کرد و به من باور داشت. او با بازیکنانی که هلند دارد هماهنگ شده است. من دیداری را می بینم که در آن ما توپ را بیشتر از آنها در اختیار خواهیم داشت."

مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد