کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لوئیز فن خال: می خواهیم تنها از رقابت ها لذت ببریم؛ تنها نگرانی من درد شکمم است!

لوئیز فن خال سرمربی تیم ملی هلند در صحبت هایی اذعان کرد که تیمش برای موفقیت در دیدار برابر اسپانیا نیازمند ارائه فوتبالی منسجم و فشرده است.

به گزارش سرویس بین المللی وب سایت گل، لوئیز فن خال سرمربی با تجربه تیم ملی هلند در آستانه اولین دیدار شاگردانش برابر تیم ملی اسپانیا در رقابت های جام جهانی با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقه اذعان کرد که هدف اول شاگردانش در رقابت های جام جهانی باید لذت بردن از حضور در مسابقات جام جهانی باشد. 

 

"در رقابت های همانند جام جهانی شما باید تنها به فکر لذت بردن از رقابت ها باشید و نباید بیهوده فکر خود تان را با نگرانی ها و استرس ها مشغول نگاه دارید تا بتوانید به مرور با فشار های وارده کنار بیایید. ما اگر اشتباه نکنم برای پنج هفته در این جا خواهیم ماند و می خواهیم که از تک تک لحظات مان در برزیل لذت ببریم. تنها نگرانی که ذهن مرا مشغول کرده احساس ناراحتی و درد در ناحیه شکمم است!"

"من به خوبی می دانم که در جام جهانی همه چیز به مهارت های تکنیکی و تاکتیکی بستگی ندارد. ما در مسابقه افتتاحیه نیز به وضوح  مشاهده کردیم که شما نمی توانید تمام فاکتورها را درطول مدت مسابقه کنترل کنید."

"شیوه بازی اسپانیایی ها احتمالا در جهان بهترین است. من فداکاری بازیکنان اسپانیا در زمین مسابقه را بسیار دوست دارم. آن ها در حال حاضر در رنکینگ فیفا اول هستند و ما پانزدهم. پس طبیعی است که شانس پیروزی آن ها بیش تر باشد و ما نیز می دانیم برای موفقیت باید بازی فشرده و منسجمی را از خود به نمایش بگذارم."

گفتنی سات دیدار حساس دو تیم از چارچوب اولین مسابقه رقابت های گروه B، از ساعت 23:30 دقیقه جمعه شب به وقت تهران در استادیوم فونته نوا آره نا شهر سالوادور آغاز خواهد شد.


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد