کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هافبک کامرون، انو: اتوئو می تواند کامرون را به پیروزی برساند

هافبک باشگاه آنتالیا اسپور و تیم ملی کامرون معتقد است که کاپیتان شیرهای رام نشدنی می تواند در بردن اولین بازی جام جهانی در برابر مکزیک، نقشی اساسی ایفا کند.

به گزارش سرویس بین الملل گل دات کام، ساموئل اتوئو با زدن 56 گل در 115 بازی ملی و بردن دو جام ملت های آفریقا، به پر افتخار ترین بازیکن تاریخ کامرون تبدیل شده است. در همین راستا، ایونگ انو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی کامرون - مکزیک به خبرنگاران گفت: 

 

"فکر می کنم همه از توانایی های اتوئو، به خوبی خبر دارند. او کاپیتان و رهبر ماست. وی از تجربیات زیادی برخوردار است و ما امیدواریم ساموئل در بهترین وضعیت خود قرار داشته باشد تا ما را به پیروزی برساند."

"ما تیم ملی مکزیک را به خوبی می شناسیم و با کادر فنی به شدت بر روی آنها کار کرده ایم. در هر صورت قصد داریم بر قدرت خود تمرکز کنیم و از حالا آماده برگزاری این دیدار هستیم. تیم از گروهی متحد تشکیل شده است و بازیکنان یکدیگر را در یک خانواده تصور می کنند. ما با انگیزه زیادی به اینجا آمده ایم و می خواهیم با پایانی خوش برزیل را ترک کنیم. هر اتفاقی در جام جهانی ممکن است. مهمترین هدف ما کسب سه امتیاز این بازی است و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود."


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد