کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اورس میر، داور سابق فوتبال: نیشیمورا اشتباه کرد؛ او باید یک کارت زرد به فرد نشان میداد

 همه چیز برابر پیش می رفت تا نیشیمورا آن پنالتی مشکوک را به نفع میزبان اعلام کرد و در آن لحظه حس شد داوری به تیم میزبان لطف کرده است.

به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، در حالی که نام نیمار بر لبان طرفداران برزیل جاری بود سخنان نیکو کواچ مربی تیم کرواسی پس از بازی همه را فکر فرو برد.  
او با اعتقاد کامل به فیفا و نیشیمورا اتهام وارد کرد. او معتقد بود ضربه پنالتی یک جایزه بود که داور به برزیل اهدا کرد، بدون این که دژاون لاورن تماسی با فرد داشته باشد، این در حالی بود که تیم کرواسی به شدت معتقد بود نیمار به خاطر ضربه آرنج به صورت مودریج باید اخراج می شد.

اورس میر، داور سابق فوتبال به شبکه ZDF آلمان گفت: " اشتباهات داوری مانند این، در مسابقات این چنینی کمتر اتفاق می افتد، هنگامی که شما در لیگ قهرمانان به طور منظم قضاوت می کنید بهتر می توانید شرایط را بررسی کنید.
باید بگویم که، تماس خیلی کوچکی اتفاق افتاد، داور در یک زاویه بد حضور دارد و حتی یک تکل را نمی توانست از این زاویه مشاهده نماید، او باید سعی می کرد زاویه بهتری را انتخاب کند؛ بنابراین هرگز نباید سوت میزد و نقطه پنالتی را نشان می داد، چیزی غیر از این وجود ندارد، او باید یک کارت زرد برای شبیه سازی ( غواصی ) به مهاجم نشان می داد."

این اولین بار نیست که مردم اذعان می کنند که یک داور به نفع تیم میزبان سوت زده است، اما خیلی ها بیان کردند که نیشیمورا در سطح داوری این بازی نبوده است.
در واقع بسیاری او را با صحنه اخراج فیلیپه ملو در جام جهانی 2010 برابر هلند به یاد می آورند. با این حال او مسابقات زیادی را در کشور خود سوت زده و عناوین مختلفی در آسیا را به دست آورده است و به عنوان یکی از بهترین داوران آسیا شناخته می شود.
اما او با تصمیم خود یک ضربه پنالتی به برزیل هدیه داد و موقعیت تیم کرواسی در گروه را پیچیده کرد، این اشتباه بزرگی محسوب می شود.
در حال حاضر، اولین اشتباه بزرگ در جام جهانی رخ داد، باید منتظر ماند و دید در ادامه چه پیش می آید.

مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد