کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

وسلی اسنایدر: دیدار دوباره با راموس همیشه خوب است؛ می توانیم به اسپانیا ضربه بزنیم

 وسلی اسنایدر، هافبک تیم ملی هلند اذعان کرد که اسپانیا در میان مدعیان قهرمانی جام جهانی قرار دارد اما هلند می تواند به آنها ضربه بزند.

بازیکن تیم گالاتاسارای در آستانه دیدار امشب تیمش مقابل اسپانیا از گروه B رقابت های جام جهانی، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.  

AS قسمتی از صحبتهای او را منتشر کرده است: "این فوتبال است، ما مسابقات را در مقابل تیمی شروع خواهیم کرد که چهار سال پیش از آنها شکست خورده ایم اما به این فکر نمی کنیم. به نظر من برای شروع بازی هیچ جایی بهتر از اینجا وجود ندارد.

هر دو تیم همدیگر را خوب می شناسند و سورپرایز زیادی وجود نخواهد داشت. فکر می کنم بازی فوق العاده ای خواهد بود. ما سلاح هایی برای آسیب زدن به اسپانیا داریم و باید در مقابل حریفی بسیار قدرتمند از آنها استفاه کنیم.

همیشه دیدار دوباره با سرخیو راموس خوشایند است. من در فینال چمپیونزلیگ واقعاً برای او خوشحال بودم. او شایسته حضور در میان بهترین هاست. فکر می کنم تیمهای متعددی وجود دارد که می توانند فاتح جام شوند، از جمله هلند و اسپانیا. آنها در طول این چهار سال تغییر زیادی نکرده اند و از نظر من همچنان مدعی هستند."


مترجم خبر:طرفداری

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد