کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

رینا: رقبای اسپانیا از دیگو کوستا بترسند؛ برای موفقیت به برزیل خواهیم رفت

در آستانه اولین بازی مدافع عنوان قهرمانی یعنی اسپانیا، رینا مصاحبه ای با AS اسپانیا انجام داده که در زیر می خوانید.

خوب په په، یک بار دیگر جام جهانی آغاز شده و باز هم همراه این تیم در تورنومنت هستی.  

بله و این فوق العاده است. باید بگویم که بسیار خوشحالم چرا که قرار گرفتن در لیست نهایی اسپانیا فوق العاده دشوار است. من از هر دو مربی اسپانیا، آراگونس و دل بوسکه، متشکرم که این فرصت را به من دادند و این مایه افتخار است.

تو و ایکر کاسیاس در جام جهانی 2006 و 2010 هم حضور داشتید و تغییرات همیشه روی دروازه بان سوم صورت گرفته است. قطعا حس خوبی داری. اینطور نیست؟

قطعا همین طور است. اردوی تیم اسپانیا فوق العاده است. بازیکنانی که سخت کار می کنند و بدون هیچ مشکل و اختلافی تمرین می کنند. ما در دوره های گذشته هم این موضوع را با عملکرد درخشان خود ثابت کرده ایم. صمیمیت در اردوی ما باعث شده تا این کار بسیار ساده و لذت بخش به ثمر بنشیند.

آمار تورنومنت گذشته یعنی جام کنفدراسیون ها را به طور کامل بررسی کرده ام. آنجا برزیل دو برابر اسپانیا مرتکب خطا شد ولی کمتر از اسپانیا کارت زرد گرفت. نظر شما چیست؟

قطعا برزیلی ها بهتر از ما خطا می کنند. آن ها راه کارت نگرفتند را واقعا بهتر از ما بلدند و این مهم ترین مشکل ما برای رویارویی مجدد با برزیل است. مطمئنم این بار آنها نسبت به گذشته متفاوت خواهند بود. ما از گذشته درس گرفته ایم و می دانیم چی چیزی در انتظار ماست. ما قبلو کرده ایم که راه مقابله با فوتبال اسپانیا همین است و آماده رویارویی با آن نیز خواهیم بود.

این را باید به دیگو کاستا هم بگویی...

نه. اتفاقا دیگو کمک بسیار زیادی به تیم ملی اسپانیا کرده است. او راه خود را انتحاب کرده و کارکتر خود را به عنوان ملی پوش اسپانیا به دست آورده است. این را در بازی وی به خوبی دیده ام. او یه اسپانیایی به تمام معناست و تغییر نخواهد کرد.

اما مدافعان رقیب می توانند او را عصبی و مجبور به خطا کنند. او همیشه خطر اخراج را حس می کند.

فکر نمی کنم از این بابت مشکلی داشته باشیم. همه رقبای اسپانیا از کاستا هراس دارند. هم اکنون چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ فنی دیگو در بهترین فرم خودش قرار دارد و آماده است تا همه مدافعین رقیب را به مبارزه دعوت کند.

این آخرین جام جهانی چندید بازیکن در ترکیب اسپانیا خواهد بود. نظر تو در این باره چیست؟

درست است. برای برخی بازیکنان ما این آخرین تورنومنت خواهد بود. اما وقتی وارد جام جهانی می شوی مساله خداحافظی در درجه دوم اهمیت قرار دارد. در اینجا همه می خواهند بهترین عملکرد را داشته باشند و از فوتبال لذت ببرند و افتخارآفرینی کنند. پس از آن زمان تصمیم گیری خواهد بود. شاید برخی بازیکنان تصمیم بگیرند به فوتبال حرفه ای یا بازی خود در تیم ملی پایان بدهند. اما چیزی که مهم است این است که اکنون زمان لذت بردن از فوتبال است.

فصل فوق العاده ای در ناپولی داشتی! رقبای تو در تیم ملی، والدز و کاسیاس نسبت به تو پیرتر هستند. شاید به خاطر موهای کم تو خیلی ها فکر می کنند تو از آنها بزرگتر باشی.

درست است. من فقط از دخیا بزرگتر هستم. و البته به کچلی خودم هم افتخار می کنم. با این اوصاف درست است. من جوان ترین فرد این مثلث هستم.

ممنون از وقتی که در اختیار ما قرار دادی و سوال آخر؛ ماه آینده تو را در مادرید خواهیم دید؟

امیدوارم. آرزوی من این است که 14 و 15 جولای روز جشن ما در مادرید باشد و بتوانیم از قهرمانی خود دفاع کنیم. این هدف نیاز به عملکردی مناسب و عالی در جام جهانی خواهد داشت. ما بسیار امیدوار هستیم. هیچ چیز غیر ممکن نخواهد بود.

مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد