کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هواداران آرسنال پیراهن فابرگاس را آتش زدند

انتقال سسک فابرگاس به چلسی ضربه زیادی به محبوبیت وی نزد هواداران آرسنال وارد کرد.

به گزارش Express، در حالی که توپچی ها علاقه ای به بازگرداندن فابرگاس نداشتند، وی با مبلغ 26.5 میلیون پوند راهی چلسی شد.  

با وجود اینکه آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال علاقه ای به بازگرداندن سسک فابرگاس نداشت، برخی هواداران آرسنال جور دیگری فکر می کنند و وبسایت های خبری پر شده اند از ویدیو هایی که در آنها هواداران آرسنال پیراهن کاپتان سابق خود را آتش می زنند.

همچنین نکته جالب این است که خود فابرگاس نیز عدم علاقه آرسنال به وی را تایید کرده بود.

فابرگاس چنین گفت: "بله، همه می دانند که آرسنال بیشترین شانس برای جذب من را داشت. اما آنها تصمیم گرفتند که از این شانس استفاده نکنند و اینگونه شد. به هر حال برای آنها آرزوی موفقیت می کنم. من همه پیشنهاد های دیگر را بررسی کردم و متوجه شدم چلسی بهترین گزینه ممکن است. "


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد