کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی کلمبیا - یونان؛ زندگی بدون فالکائو

شاگردان خوسه پکرمن بدون فالکائو کار خود را در برزیل آغاز خواهند کرد. البته آن ها مهره های هجومی خوبی در اختیار دارند که می توانند نقش مهمی را در بازی های کلمبیا ایفا کنند.

 کلمبیا و یونان اولین دیدار گروه سوم رقابت های جام جهانی را از ساعت 20:30 برگزار خواهند کرد.   قهرمان اروپا در سال 2004 مطمئنا بلند پروازی خاصی در جام نخواهد داشت اما در آن سوی میدان کلمبیا حتی بدون فالکائو نیز در آمریکای جنوبی می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. شاگردان خوسه پکرمن روی دیدار با یونان حساب ویژه ای باز کرده اند تا برابر ژاپن و ساجل عاج با آرامش بیشتری به میدان روند.

کلمبیا؛ شور آمریکای جنوبی

 بسیاری از کلمبیا به عنوان یکی از پدیده های احتمالی جام نام می برند اما آن ها بدون فالکائو بهترین بازیکن خود کمی دست به عصا تر حرکت خواهند کرد. با این حال وجود تئوریسینی همچون خوسه پکرمن بر روی نیمکت همچنان امید هواداران این تیم را زنده نگه داشته است.علی رغم غیبت فاکائو، پکرمن همچنان مهره های خوبی در فاز تهاجمی در اختیار دارد. کوادرادو و رودریگس مهم ترین مهره های تهاجمی کلمبیا محسوب می شوند. آن ها در برابر دفاع معروف یونانی ها کار سختی پیش رو خواهند داشت البته باید بسیار مراقب ضد حملات قهرمان اسبق اروپا نیز باشند.

یونان؛ به یاد آن تیم هاگل

همه یونان را به خاطر آن جام ملت های افسانه ای در سال 2004 به یاد می آورند. اما آن یونان هاگل دیگر به همان افسانه ها پیوسته است. با این حال فلسفه ی یونان هاگل همچنان پا بر جا مانده  و این بار نیز یونان از تاکتیک دفاع – ضدحمله استفاده خواهد کرد. سیستم 1-5-4 فشرده ی آنان فضا را بر کلمبیا خواهد بست و آن گاه وجود مهاجمی همچون میتروغلو در نوک خط حمله بسیار خطرناک می تواند باشد.حضور بازیکن زهرداری همچون سامراس در کناره های زمین نیز می تواند تیم را در طراحی ضد حملاتی خطرناک یاری کند.برای شروع یونان مطمئنا به یک تساوی نیز برابر کلمبیا راضی خواهد بود. 


مترجم خبر:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد