کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی اروگوئه - کاستاریکا

شاگردان تابارس در اولین دیدار خود ضعیف ترین تیم گروه را پیش رو خواهند داشت. البته آن ها نباید فراموش کنند بعضی مواقع ضعیف ترین تیم ها تبدیل به قوی ترین ها می شوند.

اروگوئه و کاستاریکا اولین دیدار گروه مرگ رقابت ها را انجام خواهند داد. برای اروگوئه پیروزی مقابل کاستاریکا امری واجب تلقی می شود که در صورت تحقق نیافتن می تواند کار را برایشان در ادامه بسیار دشوار کند.   در آن سوی میدان کارستاریکا که از بخت بد در گروه مرگ رقابت ها قرار گرفته است تمام تلاش خود را برای ارائه ی عملکردی خوب انجام خواهد داد. مطمئنا کسی از آن ها توقع صعود نخواهد داشت اما دست کم مردم این کشور چشم انتظار بازی هایی قابل قبول از آن ها هستند.

اروگوئه؛ کاوانی مردم شماره ی یک

تیم چهارم جام جهانی 2010 این بار با انگیزه هایی متفاوت وارد جام جهانی 2014 می شود. برگزاری رقابت ها در آمریکای جنوبی انگیزه های تمام تیم های این قاره را برای درخشش افزایش داده است. به خصوص اینکه اروگوئه نیز پس از برزیل و آرژانتین، پر امیدترین تیم قاره محسوب می شود.مصدومیت سوارس همچنان مهم ترین نکته ی تیم ملی اروگوئه است. او دیدار برابر کاستاریکا را از دست می دهد اما گفته می شود که می تواند در 2 دیدار دیگر تیمش به میدان رود. به این ترتیب چشم ها به کاوانی خیره شده تا در نبود سوارس بار خط حمله ی تیم را به دوش بکشد.

کاستاریکا؛ عملکرد خوب را فراموش نکن

کاستاریکا در 4 بازی اخیر خود برابر اروگوئه پیروز نشده است و آن ها این بار نیز کار سختی برابر این تیم خواهند داشت. مصدومیت آلوارو ساباریو مهاجم اصلی تیم باعث شده است تا مارکوس اورنا در نوک پیکان خط حمله ی تیم در جام جهانی حضور داشته باشد.قرعه نیز با کاستاریکایی ها یار نبوده و کار را برای آنان «مرگ بار» کرده است. کمتر کسی برای کاستاریکا شانسی در این گروه قائل است و حتی بسیاری معتقدند آن ها امتیازی را کسب نخواهند کرد. شاید این موضوع انگیزه ی بازیکنان این تیم را افزایش دهد.

مترجم خبر:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد