کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی انگلیس - ایتالیا؛گام سرنوشت

انگلیس و ایتالیا بامداد یکشنبه یکی از حساس ترین دیدارهای مرحله ی گروهی جام جهانی را آغاز خواهند کرد.

 اولین دیدار شاگردان روی هاجسون و مردان چزاره پراندلی، می تواند سرنوشت صعود آنها به دور بعدی رقابت ها را رقم بزند. قرار گرفتن در دشوارترین گروه رقابت ها، چاره ای برای آنها باقی نگذاشته که از همین دیدار ابتدایی، با تمام تمرکز و قوا به میدان بروند؛ چه اینکه کوچکترین لغزش، می تواند تاوانی سنگینی داشته باشد.   البته هر دو تیم به جز رویارویی با حریف، دو دغدغه مشترک دیگر هم دارند. گرمای شدید هوای مانائوس و زمین خراب ورزشگاه آمازونیا. البته هیچ یک از اینها در صورت ناکامی و حذفی زودهنگام احتمالی، نمی تواند بهانه مناسبی برای آتزوری و سه شیرها باشد.

انگلیس؛ خنجر از پشت

اگر سه شیرها نتوانند از مرحله گروهی به دور بعد صعود کنند، بخشی از این ناکامی را می توان به جنجال های رسانه ای چند هفته اخیر در اطراف این تیم مربوط دانست. انتقادهای شدید از وین رونی و عجیب ترین آن، انتشار عکسی از یادداشت های گری نویل، از اقدامات عجیب رسانه های انگلیسی بود؛ روزنامه هایی که از یک سو خواهان نتایج خوب از تیم جوان روی هاجسون هستند و از سوی دیگر، از تمام تلاش شان برای حاشیه سازی کوتاهی نکردند.

البته هاجسون قبل از اولین دیدار، نگرانی های دیگری هم دارد. مصدومیت دنی ولبک و الکس الکسلید چمبرلین و مهمتر از همه، نشانه هایی از آسیب دیدگی در استفن جرارد، سرمربی باتجربه سه شیرها را کمی نگران کرده است. چمبرلین مطمئنا این دیدار را از دست خواهد داد اما جرارد و ولبک، در صورت صلاحدید هاجسون، می توانند در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

انگلیسی ها در آخرین دیدارشان مقابل ایتالیا، در ضربات پنالتی شکست خوردند و حالا امیدوارند تا بتوانند آن شکست تلخ در یورو 2012 را در جام جهانی جبران کنند.  

ایتالیا؛ پورشه در دنده 2!

آتزوری در چند دیدار اخیرش نمایش های خوبی نداشته و تساوی مقابل لوکزامبورگ، انتقادها از این شاگردان پراندلی را افزایش داد. اما گروهی هم معتقدند این چندان اتفاق نگران کننده ای نیست و ایتالیا با شروع رقابت ها، می تواند به فرم مطلوب برسد. از جمله فرانکو باره سی، مدافع اسطوره ای ایتالیا، که معتقد است نمایش های ایتالیا در دیدارهای دوستانه، نمی تواند دلیلی برای نگرانی باشد.

البته پراندلی هم چند هفته اخیر را بدون دل نگرانی پشت سر نگذاشت. مصدومیت شدید ریکاردو مونتولیوو و خارج شدن او از فهرست ایتالیا، این سوال را به وجود آورد که چه کسی در میانه زمین، در کنار آندره آ پیرلو قرار خواهد گرفت. گزینه احتمالی، مارکو وراتی، ستاره جوان پاری سن ژرمن است؛ بازیکنی که در دو فصل اخیر، نمایش های خوبی در ترکیب اصلی پاریسی ها ارائه داد اما اینکه می تواند در اولین حضورش در یک تورنمنت بزرگ، از پس چنین مسئولیت بزرگی برمی آید یا نه، سوالی است که پراندلی امیدوار است پاسخ آن مثبت باشد.

مترجم خبر:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد