کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

رامیرس: آنچلوتی برای من یک مربی ویژه است؛ همیشه قدردان او هستم

 رامیرس، هافبک تیم چلسی اذعان کرد که از ایده انتقال به رئال مادرید در تابستان امسال استقبال می کند.

در هفته های اخیر گمانه زنی هایی مبنی بر احتمال انتقال این ملی پوش برزیلی به سانتیاگو برنابئو به گوش می رسد، و به لطف همکاری آنچلوتی با این بازیکن در استمفورد بریج، مربی ایتالیایی یکی از تحسین کنندگان بازیکن 27 ساله است.   و اکنون رامیرس می گوید که او مربی خاصی است و دوست دارد که روزی دوباره با او همکاری کند.

رامیرس در گفتگو با Marca اظهار داشت: "برای من آنچلوتی یک مربی ویژه است و من واقعاً قدردان او هستم. وقتی به چلسی آمدم او کمک زیادی به من کرد و در هماهنگی من با پست جدید هافبک میانی، نقش بسیار مهمی ایفا کرد. او مربی بسیار خوبی است."

مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد