کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مصاحبه مهم مورینیو در مورد نقل و انتقالات

خوزه مورینیو در مصاحبه ای بسیار مهم با مارکا عدم فروش رامیرس، امیدواری به خرید دیگو کوستا، بازگشت تیبوت کورتوا و هدف از خرید فابرگاس را بیان کرد.

 آبی ها به نظر می رسد تابستان پر سر و صدایی داشته باشند، هرچند دیگر بعید است که بازیکنی به فروش برسد.
  

این روزها گفته می شود مادرید به دنبال خرید رامیرس است و گفته می شد مورینیو حاضر است او را با مودریچ یا خدیرا عوض کند، با این حال خوزه همه چیز را تکذیب کرد.

مورینیو گفت: "من با اشخاص مهم مادرید ارتباط خوبی دارم و آن ها می دانند رامیرس در چلسی خواهد ماند. من هیچ علاقه ای به هیچ یک از بازیکنان رئال مادرید ندارم."

خوزه در مورد خرید سسک فابرگاس گفت: "سسک فابرگاس بازیکن بزرگیست و بعد جدیدی که به تیم می دهد، شبیه به ماتیچ، رامیرس و اسکار نیست. هنگام خرید سسک من دنبال هافبک مرکزی با مشخصاتی خاص بودم و با حضور او، چنین بازیکنی را خواهیم داشت."

خوزه در مورد رابطه اش با سسک نیز گفت: "هیچ مشکلی وجود ندارد. در 5 دقیقه همه حرف ها زده شد. او می داند من چه فکر می کنم و همه چیز مشخص است."

در مورد دیگو کوستا نیز مورینیو عنوان کرد: "او بازیکنیست که می خواهم در تیمم داشته باشمش. از باشگاهم او را خواسته ام و اعتماد کامل دارم که به هدفمان خواهیم رسید و او در نهایت به چلسی می پیوندد."

مورینیو در مورد تیبوت کورتوا نیز گفت: "پس از جام جهانی، او مستقیم به استمفوردبریج باز می گردد."


مترجم خبر:کانون رسمی هواداران چلسی در ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد