کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: رونی به جای سمت چپ، باید در مرکز بازی کند

انگلیسی ها شب گذشته در اولین دیدارشان در جام جهانی، مقابل ایتالیا 2-1 شکست خوردند و علی رغم اینکه رونی پاس تک گل تیمش را برای استوریج فراهم کرد اما با انتقادهای زیادی روبرو شد.

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، معتقد است وین رونی در تیم ملی انگلیس در بهترین پست ممکن بازی نمی کند.  

انگلیسی ها شب گذشته در اولین دیدارشان در جام جهانی، مقابل ایتالیا 2-1 شکست خوردند و علی رغم اینکه رونی پاس تک گل تیمش را برای استوریج فراهم کرد اما با انتقادهای زیادی روبرو شد.

با این وجود، مورینیو معتقد است رونی به جای بازی در سمت چپ، باید در مرکز زمین به کار گرفته شود.

او به یورو اسپورت گفت:" فکر نمی کنم این بهترین پست برای او باید. اما من همیشه فکر می کنم بازیکنان باید به خاطر تیم شان فداکاری کنند و فکر می کنم وین به خوبی این کار را انجام داد.

فکر می کنم بعد از شکست، انتقاد کردن آسان است و این تمایل همیشه وجود دارد. باید دلایل شکست را پیدا کرد. البته فکر می کنم دلیل شکست انگلیس، بازی فوق العاده ایتالیا بود.

واضح است که هاجسون تلاش کرد تا به طور همزمان از رونی، ولبک، استوریج و ولبک استفاهد کند و برای این کار، یک نفر باید در کناره ها قرار می گرفت و رونی این کار را انجام داد.

او پاس گل فوق العاده ای داد اما کمی از خطرش کاسته شد زیرا او یک گلزن است و وقتی در مرکز زمین بازی می کند، بیشترین تاثیرگذاری را دارد."

منبع:ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد