کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فابرگاس: ونگر به خاطر اوزیل، مرا رد کرد؛ مورینیو خیلی سریع متقاعدم کرد

سسک فابرگاس، کاپیتان سابق توپچی های لندن، اعلام کرده دلیل اصلی عدم تمایل آرسنال به خریدش، حضور مسوت اوزیل در این تیم بوده است.

به گزارش Four Four Two، در اوایل هفته، فابرگاس به چلسی پیوست و اعلام کرد آرسنال تمایلی به خریدش نداشته است.

  

 این بازیکن که 8 سال در بین توپچی ها حاضر بوده و 303 بار هم پیراهن این تیم را پوشیده، تمایل بسیاری برای بازگشت به امارات داشته، ولی گویا ونگر به خاظر شباهت بازی فابرگاس با اوزیل، از خریدش، صرف نظر کرده است:

"زمانی که دریافتم دیگر در بارسلونا نخواهم بود، به بهترین گزینه های موجود، اندیشیدم. به دلیل بندهای قراردادم، آرسنال اولین گزینه بود. بندی در قراردادم وجود داشت که به آنها حق تصمیم گیری می داد. با ونگر صحبت کردیم و او گفت فضای بازی من به خوبی با مسوت اوزیل پر شده و به سختی می توان از هر دوی ما در تیم، استفاده کرد.

"می خواستم به لیگ برتر بازگردم و بعد از صحبت های ونگر، باید دوباره گزینه های خود را ارزیابی می کردم. پیشنهادهای منطقی بسیار خوبی داشتم. با مورینیو صحبت کردم و او گفت مرا در چلسی می خواهد. او به سرعت توانست مرا در پیوستن به چلسی، متقاعد کند. مورینیو دقیقا آنچه را می خواستم بشنوم، گفت. او به سرعت به ذهن مسلط شد و مجاب ام کرد. همه چیز بسیار سریع بود. راضی و خوشحالم و فکر می کنم همه چیز عالی پیش خواهد رفت."

مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد