کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لوکاکو: پس از ۱۲ سال می‌‌خواهیم خودمان را نشان دهیم

پس از ۲۰۰۲ این اولین حضور بلژیک در جام جهانی‌ است و حالا روملو لوکاکو در مورد آن می‌‌گوید:" ۱۲ سال است که در هیچ تورنمنت بزرگی‌ بازی نکردیم. پس امیدواریم که به مردم نشان دهیم می‌‌توانیم خوب بازی کنیم."

 به گزارش ۴-۴-۲، روملو لوکاکو مهاجم نوک تیم ملی‌ بلژیک در مورد حضور در برزیل می‌‌گوید:"احساس فشار اضافی نمی‌‌کنیم. ما تیم جوانی هستیم که آرام است و به خود اعتماد دارد.   تیم خوبی‌ هستیم که ۴ سال است کنار هم بازی می‌‌کنیم. ما تمرینات خود در در بلژیک آغاز کردیم اما لحظه بزرگی‌ است که برای کشور خود در جام جهانی‌ به میدان برویم. ما همه به ملیت خود افتخار می‌‌کنم پس شانس نمایندگی‌ کشور خود را در بزرگترین تورنمنت دنیا را داریم."

لوکاکو ۲۱ ساله می‌‌گوید که تمام بزرگان در جام جهانی‌ خود را نشان داده اند و این حقیقتی است که جام جهانی‌ را خاص تر می‌‌کند:"جام جهانی‌ بزرگتر از یک رویا است زیرا تمام بزرگانی مانند رونالدو، هانری و زیدان در جام جهانی‌ بازی کرده اند. با این حال من فقط به خودم توجه ندارم و تیم در اولویت است. ما همه یک تیم هستیم و پس از ۱۲ سال می‌‌خواهیم خودمان را نشان دهیم."

این مهاجم بلژیکی می‌‌گوید بازی اول با الجزایر کمی‌ شبیه دیدار دوستانه آنها برابر تونس که با برتری یک بر صفر آنها به پایان رسید، خواهد بود:"مانند تونس هستند اما کیفیت بالاتری دارند با این حال ما آماده هستیم. اعتماد به نفس بالایی‌ داریم. امیدواریم که خوب بازی کنیم."

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد