کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کاستا علت تمایلش برای پیوستن به چلسی را فاش کرد

مهاجم برزیلی‌الاصل اسپانیا علت تمایلش برای ملحق شدن به جمع آبی‌‌پوشان لندنی را عنوان کرد.

مهاجم فصل اخیر تیم اتلتیکومادرید که گفته می‌شود به زودی به صورت رسمی به چلسی خواهد پیوست در خصوص این پرسش که «چرا چلسی را برای بازی انتخاب کردی؟»، گفت: این اتفاقی است که در حال رخ دادن است.   مذاکرات بین طرفین خیلی خوب پیش می‌رود و اگر اوضاع به همین منوال پیش برود فصل آینده برای  آبی‌‌پوشان لندنی بازی خواهم کرد.

 

وی افزود: همیشه دوست داشتم برای مقطعی در لیگ برتر انگلیس بازی کنم. چلسی هم یکی از بهترین باشگاه‌های جهان است و فاکتورهای زیادی باعث شد تا تصمیم بگیرم به تیمی همچون چلسی فکر کنم. هر سال داستان متفاوت خود را دارد و هیچ چیز در زندگی آسان نیست. باید سخت کار کنم تا با سبک بازی در لیگ برتر انگلیس سازگاری پیدا کنم.

 

مهاجم ۲۵ ساله لاروخا که در شکست ۵ بر یک اسپانیا مقابل هلند در زمین مسابقه حضور داشت، اظهار داشت: نتیجه‌ای که مقابل هلند رقم خورد شکست بدی بود ولی روحیه‌ای خوبی در تیم وجود دارد. هنوز شانس صعود از گروه‌مان را داریم پس باید سرمان را بالا بگیریم چون دو بازی دیگر که هر کدام مثل دیدار فینال هستند، در پیش داریم. بهتر از این هم نمی‌شود که با عملکردی خوب در بازی بعدی‌مان شکست مقابل هلند را به دست فراموشی بسپاریم.

 

شاگردان ویسنته دل‌بوسکه چهارشنبه ۲۸ خرداد در دومین بازی‌شان از گروه B جام جهانی ۲۰۱۴ به مصاف شیلی خواهند رفت.


مترجم خبر:پارس فوتبال

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد