کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

حمایت ژوزه مورینیو از کاسیاس: او باید دیدار مقابل هلند را فراموش کند؛ در مقابل شیلی او نباید نیمکت نشین باشد

 ژوزه مورینیو که در جریان رقابت های جام جهانی به عنوان کارشناس برای Yahoo کار می کند، می گوید که ایکر کاسیاس باید همچنان به عنوان دروزاه بان اصلی اسپانیا به کارش ادامه دهد و شب تلخ دیدار مقابل هلند را فراموش کند.

با وجود این حقیقت که مورینیو در آخرین فصل حضورش در رئال مادرید آدان و دیگو لوپز را به کاسیاس ترجیح می داد، او گفت: "من ایکر را روی نیمکت قرار نمی دادم."  

مربی پرتغالی می گوید که اگر جای دل بوسکه بود: "پست دروازه بان بسیار بخصوص است و من تنها به خاطر یک بازی بد آن را تعویض نمی کنم. من تنها به خاطر فرم بازیکن او را تعویض می کنم، چرا که این نشان می دهد او [دروازه بان] در شرایط خوبی قرار ندارد، از اعتماد به نفس کافی و ثبات برخوردار نیست و به دور از احساسات، بهتر است که تعویض شود."

مورینیو همچنین افزود: "کاسیاس به همراه اسپانیا کارهای فوق العاده ای انجام داده است، او دروازه بانی است که به اعتماد مربی اش نیاز دارد، و یک بازی بد، از نظر من، دلیل قانع کننده و کافی برای تغییر دروازه بان نخواهد بود."

مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد