کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بلژیک 2-1 الجزایر: پیروزی دشوار شیاطین

بلژیک در کمتر از 10 دقیقه، بازی باخته را به پیروزی تبدیل کرد

 تیم ملی بلژیک در اولین دیدارش در جام جهانی به سختی توانست مقابل الجزایر به پیروزی 2-1 دست پیدا کند.  

در این دیدار الجزایر تا بیست دقیقه به پایان بازی با گل سفیان فغولی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، از حریف پیش بود اما در نهایت شاگردان مارک ویلموتس با گل های مروان فلینی و دریس مرتنس به پیروزی رسید.

دو تیم بازی را با احتیاط آغاز کردند؛ بلژیک توپ و میدان را در اختیار داشت و الجزایری ها تنها به دنبال ضد حمله بودند. اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 21 ایجاد شد؛ جایی که ضربه اکسل ویتسل را امبولی به خوبی مهار کرد.

سه دقیقه بعد الجزایر به گل رسید. خطای فرتونگن روی فغولی، یک ضربه پنالتی را نصیب الجزایر کرد و خود فغولی این ضربه را تبدیل به گل کرد.

بعد از این گل بار دیگر بلژیکی ها کنترل کار را در دست گرفتند و در فاصله 10 دقیقه تا پایان بازی، بار دیگر شوت ویتسل، دروازه الجزایر را تهدید کرد اما امبولی باز هم مغلوب نشد.

ویلموتس در بین دو نیمه دریس مرتنس را به میدان فرستاد و حضور این ستاره جوان، روند بازی را تغییر داد. سرانجام فشار بلژیک جواب داد و این تیم روی ضربه سر فلینی به گل رسید. ارسال کوین ده بروین، در داخل محوطه جریمه به فلینی رسید و او توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

تلاش بلژیک برای رسیدن به گل دوم در دقیقه به ثمر رسید و مرتنس روی پاس آزارد، گل پیروزی بخش قرمزها را به ثمر رساند.

بازی در نهایت با همین نتیجه به پیروزی رسید.



ترکیب دو تیم:



بلژیک: کورتوا، آلدرویرلد، فن بویتن، کمپانی، فرتونگن، ویتسل، دمبله، ده بروین، آزارد، چدلی، لوکاکو




الجزایر: رئیس، بوغرا، غلام، حلیشه، فغولی، مِجانی، بن طالب، سودانی، تایدر، محرز، مصطفی



http://up.rossoneri.ir/privete/uploads/9e96fd60a81.jpg

دقیقه 25: گلللللللللللللللل برای الجزایر....خطای فرتونگن روی فغولی و  پنالتی برای الجزایر....خود فغولی برخلاف  حرکت کورتوا، توپ را وارد دروازه می کند



http://up.rossoneri.ir/privete/uploads/9e96fd60a82.jpg


دقیقه 71: گلللللللللللل...فلللللللللللللللللللللینی....هافبک منچستریونایتد روی ارسال کوین ده بروین، با یک ضربه سر تماشایی، کار را به تساوی می کشد


دقیقه 80: گللللللللللللل...دریس مرتنس گل برتری الجزایر را به ثمر می رساند....یک ضد حمله سریع و مرتنس که در موقعیتی تک به تک، با ضربه ای سنگین، دروازه حریف را باز می کند


منبع:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد