کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تمجید مورینیو از سوارس: لوییس فوق العاده است

سرمربی چلسی به تمجید از مهاجم لیورپول پرداخت.

زوزه مورینیو، سرمربی چلسی به تمجید از لوییس سوارس، مهاجم تیم ملی اروگوئه و لیورپول پرداخت و او را "فوق‌العاده" خواند.  

مهاجم لیورپول که به تازگی زانویش را عمل کرده و هنوز کاملا آماده نیست، مقابل انگلیس به میدان رفت و موفق شد هر دو گل تیمش در برتری 2-1 مقابل سه شیرها را به ثمر برساند.

سرمربی چلسی معتقد است که سوارس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است.

او گفت: " فکر می‌کنم لوییس سوارس دو دوره داشته است.

یک دوره پیش از امدن من به چلسی که رفتار بدی داشت و انتقادات زیادی از او می‌شد.

دوره ی دوم سوارس پس از آمدن من و در واقع این فصل بود که او بهترین بازیکن شد. فکر می‌کنم که همه او را به عنوان بازیکنی فوق العاده می‌شناسند.

وقتی از لحاظ اخلاقی مشکلی ندارد، مردم همه احترامی که شایسته ی ان است را در قبال او رعایت می‌کنند. من از طرف خودم صحبت می‌کنم: وقتی که دایو می‌کند و شیرجه می‌زند تا پنالتی بگیرد، من به هیچ وجه او را دوست ندارم.

ولی وقتی مانند مواقع متعددی که برای لیورپول بازی کرده و مانند دیدار مقابل انگلیس بازی می‌کند، باید بگویم که او استثنایی است.

شرکت پذیری، ارتباط با بازیکنان و هوادارانش استثنایی است. باید بگویم که او فوق العاده است."

مترجم خبر:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد