کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کره جنوبی 2-4 الجزایر

کره با این شکست سنگین، شانس چندانی برای صعود ندارد

 الجزایر و کره در شرایطی در مقابل هم قرار گرفتند که هر دو تیم نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار داشتند. کره یک امتیاز از دیدار با روسیه اندوخته بود و الجزایر در مقابل بلژیک و در نبردی جانانه مغلوب دو گل دقایق پایانی شیاطین سرخ اروپا شده بود. 

 در حالیکه دقایق زیادی با تک گل فقولی پیش بود.

بازی با برتری الجزایر آغاز شد و این تیم خیلی زود و در دقیقه 9 توسط سلیمانی به گل رسید. سلیمانی به خوبی از چنگ دو مدافع کره فرار کرد و توپ بلندی که برایش فرستاده شده بود را وارد دروازه کره کرد.

الجزایر بیکار ننشست و همچنان به حملات خود ادامه داد. دو دقیقه بعد روی یک ضربه کرنر و خروج اشتباه دروازه بان کره این هلیچه بود که با ضربه سر گل دوم الجزایر را به ثمر رساند .

کره پس از دریافت گل دوم به خودش آمد و به سمت دروازه الجزایر حمله ور شد. تاکتیک عمده کره در تمام مدت بازی ارسال توپ بلند روی دروازه الجزایر و استفاده از توپ های برگشتی بود.

این حربه در نیمه اول جواب نداد و بر خلاف تصورات؛ این الجزایر بود که گل سوم را هم به ثمر رساند این بار جابوی؛ الجزایری ها را برای سومین بار در این بازی به آسمان برد.نیمه اول با نتیجه سه بر صفر خاتمه یافت.

کره نیمه دوم را عالی شروع کرد و روی ضربه زیبای مهاجم بوندس لیگایی خود سونگ یکی از گل ها را جبران کرد اما الجزایر 13 دقیقه بعد توسط مهاجم لالیگایی خود؛ براهیمی فاصله را بار دیگر به سه گل برگرداند.

در ادامه، کره به حملات خود ادامه داد که تنها یک بار دیگر موفق به گلزنی شد . کره 4-2 بازی را به نماینده آفریقا واگذار کرد و حالا باید به مصاف بلژیک برود.

شانس نماینده آسیا برای صعود بسیار اندک شد در حالیکه روباه های صحرا حالا این شانس را دارند تا با یک تساوی مقابل روسیه صعود خود را به یک هشتم حتمی کنند.

جالب است بدانید که الجزایر در 11 ساعت حضور خود در ادوار جام های جهانی 2 گل به ثمر رسانده بود اما در 95 دقیقه این بازی موفق به زدن 4 گل شد.




دو تیم در دیدار اول شان نتوانستند به پیروزی برسند اما با توجه به شکست روسیه، سه امتیاز این دیدار می تواند آنها را به صعود امیدوار کند.

ترکیب دو تیم:

     کره جنوبی: جونگ سونگ ریونگ، یون سوک یونگ، کیم یونگ گوون، هونگ   یئونگ هو، لی یونگ، کی سونگ یئونگ، کو جا چئول، هان کوک یونگ، مئونگ مین سون، پارک چو یونگ، لی چونگ یونگ

     الجزایر: رئیس امبولی، آیسا ماندی، مجید بوغرا، رفیق حلیش، جمال مصباح، سفیان فغولی، یاسین براهیمی، کارل مجانی، نبیل بن طالب، عبدالرحمان جابو، اسلام سلیمانی


titulo foto

دقیقه 1 : بازی با سوت آقای رولدان آغاز شد


دقیقه 6 : بازی با برتری محسوس الجزایر دنبال می شود و یک پنالتی مشکوک نیز برای این تیم گرفته نشد


دقیقه 9 : فرصت خوب برای الجزایر روی یک ضربه کرنر که ضربه سر سلیمانی به تور کنار دروزاه نشست

4.jpg


دقیقه 26 : گللللللللللل گللللللللللللل برای الجزایر

سلیمانی روی یک پاس بلند عمقی که برایش فرستاده شده بود از کمند دو مدافع کره گذشت و توپ را وارد دروازه کره جنوبی کرد.


5.jpg

دقیقه 28 : گلللللللللل گلللللللللللل برای الجزایر

رفیق هلیچه روی یک ضربه کرنر و با استفاده از اشتباه دروازه بان کرده با ضربه سر گل دوم را وارد دروازه کره کرد. 2-0 الجزایر


6.jpg


دقیقه 38 : گلللللللللل گلللللللللللل برای الجزایر

جابوی درون محوطه جریمه پاس عالی سلیمانی را با یک ضربه بغل پای چپ وارد دروازه کرده کرد. باور می کنید ؟ الجزایر 3 - کره 0 . 


7.jpg


تا اینجا که کره آبروی آسیا را به باد داده.


دقیقه 45 +1 : پایان نیمه اول با نتیجه 3-0 به سود الجزایر 


شروع نیمه دوم


دقیقه 50 : گلللللللللل گللللللللللل برای کره 

هونگ مین سون عضو تیم بایرلورکوزن زننده تک گل کره تا بدینجای کار بوده. هونگ روی پاس بلندی که برایش فرستاده شد توپ را به خوبی درون محوطه کنترل کرد و با پای چپ توپ را از بین پاهای دروازه بان الجزایر وارد دروازه کرد


دقیقه 63 : گلللللللللللل گلللللللللللللل برای الجزایر

براهیمی بازیکن الجزایر و عضو تیم گرانادا کره را 4 تایی کرد.


دقیقه 72 : گللللللللللل گللللللللللللللل برای کره

کو جا چئول . روی توپ ارسالی از جناح چپ در دهانه دروازه چئول فاصله را برای کره به دو رساند . 4-2 الجزایر


دقیقه 92 : یک صحنه مشکوک به پنالتی درون محوطه جریمه الجزایر اتفاق افتاد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت


دقیقه 94 : پایان بازی با نتیجه 4-2 به سود الجزایر


منبع:ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد