کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اسکار: پاریس‌سن‌ژرمن؟ فعلا نه!

اسکار تاید کرد که مذاکراتی با قهرمان لیگ فرانسه داشته است؛ اما ترجیح می دهد یک فصل دیگر را در استمفوردبریج سپری کند.وی می گوید علی‌رغم مذاکراتش با پی‌اس‌جی همچنان تمایل دارد تا در چلسی ماندگار شود. 

چندی پیش نیز لورن بلان، سرمربی تیم فرانسوی با تمجید از ستاره 22 ساله برزیلی از تمایل باشگاه تحت هدایتش برای جذب اسکار خبر داده بود. اما ظاهرا اسکار فعلا تمایلی به عقد قرارداد با آنها ندارد.  

علی‌رغم پیوستن فابرگاس به چلسی، که یک تهدید بزرگ برای از دست رفتن جایگاه اسکار در این تیم انگلیسی تلقی میشود، این بازیکن ریزنقش برزیلی اصرار دارد در چلسی بماند. اسکار می گوید که مذاکراتش با سران باشگاه فرانسوی، هرگز فراتر از صحبت و مذاکران اولیه نبوده است.

وی در این باره به اکیپ گفت:"پاریس‌سن‌ژرمن؟ مذاکراتی داشته ام اما هیچ توافق و قراردادی امضا نشده است. من فصل آینده را نیز در چلسی سپری خواهم کرد."

اسکار فصل خوبی را در چلسی سپری کرد و موفق شد شش گل را در نیم فصل اول به ثمر برساند. اما رفته رفته و با تفکرات مورینیو، تبدیل به یک بازیکن تعویضی و نیمکت نشین شد. باید دید با توجه به جذب فابرگاس توسط سران چلسی، آیا وی می تواند به ترکیب اصلی بازگردد یا خیر.


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد