کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کلمبیا 4-1 ژاپن

کلمبیا در آخرین دیدار مرحله گروهی نیز به پیروزی رسید تا با اقتدار به مرحله بعد صعود کند
کلمبیا در حالی که صعودش به مرحله بعد تقریبا قطعی شده بود، با ارائه نمایشی دیدنی، 4-1 ژاپن را شکست داد و با 9 امتیاز، به عنوان تیم اول گروه C، راهی مرحله بعد شد. 

 

شاگردان پکرمن که در دو دیدار قبلی مقابل ساحل عاج و یونان به پیروزی رسیده بودند، می دانستند با کسب یک تساوی هم به عنوان تیم اول صعود خواهند کرد اما ژاپنی ها برای اینکه امیدهای شان برای صعود را زنده نگه دارند، باید حتما به سه امتیاز این دیدار می رسیدند و منتظر نتیجه دیدار ساحل عاج-یونان می ماندند.

ژاپنی ها بازی را بهتر آغاز کردند و کلمبیایی ها که نسبت به دیدار قبلی 8 تغییر داشتند، در دقایق ابتدایی نمی توانستند ریتم بازی شان را پیدا کند.

با این وجود، در دقیقه 17، این کلمبیا بود که به گل اول رسید. خطای کونو روی آدریان راموس، باعث شد تا یک ضربه پنالتی به سود کلمبیا اعلام شود و کوادرادو برخلاف جهت حرکت دروازه بان ژاپن، توپ را وارد دروازه کرد.

ژاپنی ها به این گل واکنش خوبی نشان دادند و می توانستند توسط شینجی کاگاوا به گل برسند اما داوید اوسپینا دروازه کلمبیا را نجات داد.

کیسوکه هوندا خطر بعدی را روی دروازه کلمبیا ایجاد کرد اما قفل دروازه این تیم در آخرین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه اول، توسط اوکازاکی باز شد. ارسال خوب هوندا، با ضربه اوکازاکی، حساب کار را 1-1 کرد.

اما نیمه دوم کاملا به کلمبیا تعلق داشت. آنها خیلی زود توسط مارتینس به گل دوم رسیدند. پاس جیمز رودریگس، با ضربه مارتینس، حساب کار را 2-1 کرد.

ضربه آرنج ادر بالانتا روی صورت اوکازاکی، می توانست یک کارت قرمز برای او به همراه داشته باشد اما داور جریمه برای او در نظر نگرفت.



http://up.rossoneri.ir/privete/uploads/091e15fbea1.jpg


ژاپنی چند بار روی حرکات هوندا و اوچیدا دروازه کلمبیا را تهدید کردند اما این شاگردان پکرمن بودند که بار دیگر توسط مارتینس در دقایق پایانی به گل رسیدند.

کاگاوا می توانست خیلی زود اختلاف را به حداقل کاهش دهد اما ضربه او از فاصله ای نزدیک به بیرون رفت.

در ثانیه های پایانی، جیمز رودریگس با عبور از یوشیدا و با یک ضربه فنی، توپ را از بالای دستان کاواشیما عبور داد و آن را به گل چهارم کلمبیا تبدیل کرد.

کلمبیا در مرحله بعد با اروگوئه روبرو خواهد شد.



ترکیب دو تیم:



کلمبیا: اوسپینا، آریاس، بالانتا، والدس، آرمرو، کوادرادو، گوارین، الکس مخیا، کینترو، جکسون مارتینس، آدریان راموس



http://up.rossoneri.ir/privete/uploads/60d50337811.jpg


ژاپن: کاواشیما، اوچیدا، یوشیدا، کونو، ناگاتومو، آیوما، هاسبه، اوکازاکی، هوندا، کاگاوا، اوکوبو


گل ها:



http://up.rossoneri.ir/privete/uploads/60d50337812.jpg


دقیقه 17: خطای کونو روی آدریان راموس در محوطه جریمه ژاپن، یک ضربه پنالتی نصیب کلمبیا می کند...کوادرادو پشت ضربه قرار گرفت و حساب کار را 1-0 کرد



http://up.rossoneri.ir/privete/uploads/a87bd5084d1.jpg


دقیقه 45+1: ارسال هوندا روی دروازه کلمبیا، با ضربه سر اوکازاکی به گل تساوی تبدیل می شود..1-1



http://up.rossoneri.ir/privete/uploads/a87bd5084d2.jpg

دقیقه 55: حرکت خوب رودریگس و پاس به موقع او برای مارتینس، با ضربه پای چپ مهار نشدنی این بازیکن به گل دوم کلمبیا تبدیل می شود...شاگردان پکرمن بار دیگر پیش می افتند ..کلمبیا 2-1 ژاپن



http://up.rossoneri.ir/privete/uploads/a87bd5084d3.jpg

دقیقه 84: یک ضد حمله سریع برای کلمبیا...پاس عالی رودریگس برای مارتینس و او که بعد از عبور از مدافع حریف، توپ را با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه فرستاد...کلمبیا 3-1 ژاپن



http://up.rossoneri.ir/privete/uploads/a87bd5084d4.jpg


دقیقه 89: یک ضد حمله سریع دیگر برای کلمبیا و این بار جیمز رودریگس دروازه ژاپن را باز می کند...کلمبیا 4-1 ژاپن


مترجم خبر:ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد