کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فرانسه 0-0 اکوادور

فرانسه با این تساوی، به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شد

فرانسه با تساوی بدون گل مقابل تیم 10 نفره اکوادور، به عنوان تیم اول گروه E، به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2014 صعود کرد.  

فرانسه که صعودش به مرحله بعد تا اندازه زیادی قطعی شده بود، در این دیدار با چند تغییر به میدان رفت؛ با این وجود اکوادوری ها توان باز کردن دروازه این تیم را نداشتند و اخراج آنتونیو والنسیا در نیمه دوم هم کار را برای این تیم بسیار دشوار کرد.

اولین موقعیت جدی بازی را  جفرسون مونترو روی پاس آنتونیو والنسیا به وجود آورد اما مدافعان فرانسه هرطور بود توپ را دفع کردند.

فرانسه در دقیقه 10 توسط گریسمان یک فرصت  نصفه و نیمه به دست آورد اما در مجموعه خروس ها نمی توانستند از مالکیت توپ شان برای خلق موقعیت استفاده کنند.

اشتباه بلایسه ماتوئیدی در دقیقه 20، انر والنسیا را صاحب موقعیت کرد اما مهاجم گلزن اکوادور نتوانست از این موقعیت استفاده کند. پس از آن نوبت فرانسه بودکه دو موقعیت خوب را توسط سانیا و بنزما از دست بدهد.

پیش از پایان نیمه اول، آنتونیو والنسیا و پل پوگبا هر کدام یک ضربه سر را از دست دادند تا بازی در نیمه اول  بدون گل به پایان برسد.


بعد از اینکه گریسمان در ابتدای نیمه دوم یک موقعیت خوب را از دست داد، آنتونیو والنسیا، کاپیتان اکوادور، با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا این تیم برای دقایق طولانی با یک بازیکن کمتر بازی کند.

با این وجود، بازیکنان فرانسه نتوانستند از برتری نفری شان استفاده کنند و موقعیت هایی که به دست آوردند را یکی بعد از دیگری از دست دادند. در دقایق پایانی، بنزما و لوئیس رمی، روی درخشش دومینگس، دو موقعیت خوب را از دست دادند تا در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

به این ترتیب، اکوادور از دور رقابت ها حذف شد و فرانسه در دور بعد مقابل نیجریه قرار خواهد گرفت.


ترکیب دو تیم:

فرانسه: لوریس، سانیا، کوشیلنی، ساخو، دینیه، پوگبا، ماتوئیدی، اشنیدرلین، سیسوکو، بنزما، گریسمان

اکوادور:دومینگس، پاردس، گواگوا، اراسو، آووی، نوبوآ، میندا، آنتونیو والنسیا، آرویو، مونترو، انر والنسیا


مترجم خبر:ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد