کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پرتغال2 - 1 غنا

پرتغال با وجود گلزنی رونالدو با تفاضل گل ضعیف از جام کنار رفت

 پرتغال و غنا هر دو برای صعود امید داشتند . البته شانس پرتغال پایین تر از غنا بود چرا که تفاضل گل پایین تری داشت. بازی با برتری پرتغال آغاز شد و این تیم در دقیقه 5 می توانست توسط رونالدو به گل برسد که ضربه کریس به تیر دروازه برخورد کرد.

پرتغال که په په را در ترکیب خود می دید روی حرکات خوب ولوسو و فرارهای ادر و رونالدو بسیار خطرناک جلوه می داد.   اما به تدریج غنا خودش را در زمین پیدا کرد و با تحرک بالای آساموا جیان یکی دو فرصت خوب گلزنی را بدست آورد.

رونالدو دو بار دیگر می توانست به گل برسد . اولین بار ضربه آزاد او را دروازه بان دفع کرد و دومین بار بطرز عجیبی از درون 6 قدم ضربه سر رونالدو را بازهم دائودا دفع کرد.

دقایقی بعد بود که روی سانتر ولوسو مدافع غنا به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. در دیدار دیگر این گروه آلمان و امریکا بدون گل مساوی بودند و پرتغال در آن مقطع با زدن 10 گل دیگر هم حذف می شد.

نیمه دوم را غنا طوفانی شروع کرد و روی پاس آساموا و ضربه سر جیان گل مساوی را در همان 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم به ثمر رساند.

در نیمه دوم هر دو تیم بدون ریسک و با شجاعت بیشتری حمله می کردند. کمی بعد بود که خبر رسید آلمان به امریکا گل زده و این مساله انگیزه هر دو تیم را افزایش داد.

در دقیقه 80 بود که رونالدو بالاخره پایش به گلزنی باز شد و پرتغال را صاحب گل دوم کرد. در 10 دقیقه پایانی بازی بخصوص پرتغال صاحب توپ و میدان بود و فرصت های خوبی را از دست داد.

در نهایت این بازی با همین نتیجه به پایان رسید و پرتغال در عین شایستگی از دور مسابقات حذف شد و المان و امریکا به دور بعد صعود کردند. 


منبع:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد