کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی برزیل - شیلی

برزیل و شیلی رقابت های جام جهانی 2014 را در مرحله ی یک هشتم نهایی آغاز خواهند کرد.
http://up.rossoneri.ir/privete/uploads/24b2a99b631.jpg

جدال اول مرحله ی یک هشتم نهایی مانند جدال دوم تمام آمریکای لاتینی است. برزیل میزبان رقابت ها در دیداری دشوار به مصاف یکی از شگفتی سازهای جام یعنی شیلی می رود.   شیلی در مرحله گروهی موفق به حذف اسپانیا شده بود و اکنون نیز در پی تکمیل شگفتی های خود خواهد بود.


برزیل؛ و همچنان نیمار

عملکرد برزیل در مرحله ی گروهی آن چیزی نبود که بسیاری انتظار داشتند. با با این حال نیمار با بازی های خوب خود توانست چشمان زیادی را خیره کند. مهاجم باشگاه بارسلونا اکنون با 4 گل زده به همراه مسی و مولر در صدر جدول بهترین گلزنان رقابت ها قرار گرفته است.

مهم ترین نگرانی برزیل در این دیدار مصدومیت داوید لوئیس است. او در جریان تمرینات تیم مصدوم شد و نگرانی پیرامون غیبت او در این دیدار حساس وجود دارد.



اسکولاری بعید است تغییر خاصی در ترکیب تیم به وجود بیاورد اما احتمال حضور ثابت فرناندینیو به جای پائولینیو وجود دارد. هافبک باشگاه منچستر سیتی مقابل کامرون عملکرد خوبی داشت و اکنون ممکن است اسکولاری از او در ترکیب ثابت مقابل شیلی استفاده کند.

در خط حمله به احتمال فراوان باز هم نیمار، فرد و هالک انجام وظیفه خواهند کرد. فرد با گلزنی مقابل کامرون اعتماد به نفس خود را بازیافته و امیدوار است مقابل شیلی هم درخشش داشته باشد.



شیلی؛ ماموریت حذف میزبان

شاگردان سمپائولی عملکرد خیره کننده ای داشته اند. جدال آن ها برابر اسپانیا تحسین دنیا را به همراه داشت و اکنون آن ها در تلاش خواهند بود تا همان فرم بازی را مقابل برزیل نیز اجرا کنند.
 
ویدال همچنان در 100 درصد آمادگی قرار ندارد اما سمپائولی اعلام کرده که به احتمال فراوان از او استفاده خواهد کرد.

http://up.rossoneri.ir/privete/uploads/24b2a99b632.jpg



چشم ها در خط حمله بار دیگر به سانچس و وارگاس خواهد بود. بازیکنانی که نشان داده اند هر خط دفاعی را می توانند اذیت کنند. شیلی و هواداران پر تعدادش مطمئنا قصد ادامه ی ماجرا جویی در برزیل را خواهند داشت به همین علت تمام سعی خود را برای پیروزی مقابل برزیل به کار خواهند بست. 


منبع:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد