کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی کلمبیا - اروگوئه

کلمبیا و اروگوئه امشب برای یافتن جایگاهی در بین 8 تیم برتر دنیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

باز هم دو تیم از آمریکای لاتین برای صعود به مرحله ی یک چهارم نهایی برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد. کلمبیا روی کاغذ از شانس بیشتری برای صعود برخوردار است چرا که اروگوئه بدون لوئیس سوارس پیش از این در همین جام کیفیت خودش را نشان داده است.
  

اروگوئه؛ماموریت غیر ممکن

بسیاری معتقدند که اروگوئه بدون سوارس تبدیل به تیمی معمولی می شوذ. به همین دلیل کار آن ها در برابر کلمبیا به ماموریتی غیر ممکن تشبیه می شود. اروگوئه پیش از این در جام جهانی نشان داده که بدون سوارس تا چه اندازه در فاز تهاجمی تضعیف می شود. آن ها در بازی نخست سوارس را در اختیار نداشتند و طی یک بازی ضعیف با نتیجه ی 3-1 مغولب کاستاریکا شدند.




با این حال تابارز با امیدواری نسبت به این دیدار حرف می زند. احتمال اینکه او امشب از 1 مهاجم در ترکیب خودش استفاده کند وجود دارد هر چند بسیاری معقتدند که تابارز باز هم از فورلان در کنار کاوانی بهره می برد. دیگو گودین در نبود سوارس شاید مهم ترین مهره ی تیم در کنار کاوانی محسوب شود. گودین بار دیگر در بازی مقابل ایتالیا نشان داد که چه مهره ی تاثیر گذاری برای تیمش محسوب می شود.


کلمبیا؛ به دنبال ادامه ی قدرت نمایی

بسیاری کلمبیا را بهترین تیم جام در مرحله ی گروهی می دانند. شاگردان پکرمن 9 امتیاز کسب کرده اند و 9 گل نیز به ثمر رسانده اند. کمتر کسی فکر می کرد بدون فالکائو چنین آماری ممکن باشد اما هنرنمایی جیمز رودریگس و کوادرادو آن ها را به این مهم رسانده است.

http://up.rossoneri.ir/privete/uploads/ff9b9b65c42.jpg



کلمبیا آن قدر بازیکن خوب در فاز تهاجمی دارد که امثال جکسون مارتینس بر روی نیمکت نشسته اند. البته مارتینس در بازی مقبال ژاپن به میدان امد و توانست شایستگی های خودش را به اثبات برساند. 


منبع:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد