کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

نیمار در کتابش فاش کرد: در سال 2010، پیشنهاد بزرگ چلسی را به خاطر پله، رد کردم

 نیمار طی صحبت هایی جالب اعلام کرده اسطوره کشورش یعنی پله و همچنین رئیس باشگاه سانتوس، وی را از قبول پیشنهادی بزرگ از سوی یک باشگاه لیگ برتری در سال 2010، منصرف کرده اند.

به گزارش گل بین الملل، نیمار 22 ساله که در جام جهانی به خوبی درخشیده و 4 گل برای سله سائو به ثمر رسانده است، فاش ساخته بعد از آنکه در سال 2010، پیشنهادی بزرگ از سوی چلسی داشت، پله او را از قبول آن، باز داشته است.   نیمار در ابتدای فصلی که گذشت با 57 میلیون یورو به بارسلونا پیوست که مشکلات قانونی آن هنوز هم به اتمام نرسیده است. این مسائل در کتاب مهاجم تکنیکی به نام نیمار: داستان من- صحبت های من و پدرم*،  مطرح شده و بخشی از آنها دیروز (جمعه) از سوی دیلی میل، به انتشار درآمده است:

"روز 23 آگوست سال 2010 بود و من و پدرم در محل همیشگی قرار ملاقات هایمان، دیداری با رئیس سانتوس، لوئیس آلوارو، داشتیم. چلسی پیشنهادی بزرگ به من ارائه داده بود. در وسط صحبت هایمان، رئیس چراغ ها را خاموش و به یک صندلی خالی در اتاق، اشاره کرد: 'این صندلی یک قهرمان ورزشی بزرگ است از زمان مرگ آیرتون سنا، این صندلی خالی بوده است. اگر نیمار جونیور، پیشنهاد چلسی را رد کند و در سانتوس بماند، اولین قدمش را برای نشستن روی این صندلی، برخواهد داشت.'

"این حرکت باعث شد بیشتر فکر کنیم. قبول آن پیشنهاد می توانست نقطه عطفی در زندگی من باشد. حتی پله افسانه ای هم به من زنگ زد. می تواند تصور کنید که چقدر احساس مهم بودن کردم؟ سلطان دنیای فوتبال با من تماس گرفت و از من خواست، در باشگاه بمانم. او تمام افتخاراتش در سانتوس را به من یادآوری و از 5 مقام بین المللی اش با تیم ملی و باشگاه، صحبت کرد. او به من از مشهور شدنش گفت. تصمیم راحتی نبود، ولی بهترین تصمیم ممکن برایمان بود. بهترین کار را برای خودمان، خانواده مان، دوستانمان و دوران ورزشی من، انجام دادیم."

نیمار در اولین فصل حضورش در نیوکمپ، در 26 بازی، 9 گل برای بلوگرانا به ثمر رساند و در نهایت به همراه بارسلونا، به مقام نایب قهرمانی لالیگا رسید. آنها در روز پایانی، با توقف برابر اتلتیکو مادرید، قهرمانی را به روخی بلانکوس ها، تقدیم کردند.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد