کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مصاحبه مفصل با کرت زوما، بازیکن جدید چلسی

کرت زوما در مصاحبه ای مفصل با وبسایت باشگاه چلسی، به تمجید از اعضای باشگاه جدیدش پرداخت.
 آبی ها ژآنویه موفق شدند کرت زوما را با وجود علاقه تمامی تیم های لیگ برتری، به خدمت بگیرند.   این بازیکن در گذشته گفته بود که طرفدار چلسی است و حالا بار دیگر بر روی این نظر خود با اعلام چلسی به عنوان "بهترین باشگاه جهان" تاکید کرد.

سلام کرت، به باشگاه خوش آمدی. چه احساسی دارد که سرانجام به کمپ تمرینی رسیدی و با هم تیمی های جدیدت دیدار کردی؟

"من واقعا خوشحالم، این تیم برای من پرفکت است. به نظرم چلسی بهترین باشگاه جهان با بهترین مربی جهان و تعداد زیادی بازیکن عالیست."

"با بسیاری از بازیکنان صحبت کرده ام، از جمله چک، ایوانویچ و با. همه آن ها برخوردی بسیار دوستانه داشتند و کاری کردند که احساس کنم ورودم خوش یمن است."


در مورد سبک بازیت برایمان بگو

"به طور عمده در پست دفاع وسط بازی می کنم و بازی فیزیکی را دوست دارم. در کار های هوایی خوبم، قدرت پرش بالایی دارم، چیزی که احتمالا بزرگ ترین مشخصه من است. همچنین می توانم در پست دفاع راست بازی کنم، ولی به هر حال در قلب خط دفاع از همه جا راحت ترم."


به عنوان یک نو جوان در حال رشد، الگو هایت چه کسانی بودند؟
"بازیکنان مورد علاقه من در کودکی جان تری و ممدو ساخو بودند. تری یک رهبر فوق العاده است و مثالی کامل برای جوانان تازه کار محسوب می شود."


هم تیم شدن با جان چه احساسی دارد؟
"برای من شگفت انگیز است، همیشه به او نگاه می کردم و حالا می خواهم تا بیشترین حد ممکن از او یاد بگیرم. به طور خلاصه با او صحبت کرده ام، واقعا مرد خوبیست."


شانس صحبت کردن با مورینیو را داشته ای؟
"بله، صحبت کوتاهی با او داشتم و به من توضیح داد که چه انتظاری از من دارد. او بهترین مربی جهان است و من خیلی خوشحالم که شانس کار کردن با او را دارم."


سال ها چلسی مدافعان فرانسوی خارق العاده ای داشت، از جمله دسایی، لبوف و گالاس. باید از این که راه آن ها را ادامه می دهی خوشحال باشی...

"این برای من یک افتخار است. مارسل دسایی مدافع فوق العاده ای بود، یک مثال فوق العاده است، دوست دارم مانند او در چلسی باشم. امیدوارم یک مدافع بزرگ فرانسوی دیگر برای چلسی بشوم."


در رده های سنی پایین برای فرانسه بازی کرده ای ولی اکتبر سال گذشته به تیم ملی دعوت شدی، چطور تجربه ای بود؟

"برای دو بازی که یکی دوستانه و دیگری انتخابی جام جهانی بود دعوت شدم. حس شگفت انگیزی داشتم، در هر دو بازی نیمکت نشین بودم و این کاری کردن که بخواهم بیشتر از این ها در تیم ملی نقش داشته باشم."


فصل گذشته لیگ برتر را زیاد دنبال می کردی؟

بله، فوتبال انگلیس را زیاد دیده ام، واقعا لذت بخش است. چلسی فصل قبل عالی کار کرد و امیدوارانه این بار بهتر کار می کنیم، نمی توانم برای آغاز فصل صبر کنم."


باید مشتاق این باشی که خودت را برابر بازیکنان تهاجمی مثل اسکار، ادن هازارد و تورس در تمرینات تست کنی...

"قطعا، بازیکنان خوب زیادی در تیم ماست و خوشحالم که کنارشان کار می کنم. قبلا مقابل ادن هازارد در لیگ فرانسه بازی کردم، او واقعا یک وینگر با استعداد است و بازی کردن برابرش بسیار سخت است."


بازی کردن در لیگ قهرمانان چقدر برایت مهم است؟
"به نظرم نقش زیادی در پیشرفتم خواهد داشت. این بزرگ ترین رقابت در فوتبال باشگاهی است و امیدوارانه من در آن بازی خواهم کرد."


آرزو هایت برای اولین فصل حضور در باشگاه چیست؟

"این فصل بیشتر برای تطبیق با شرایط جدید خواهد بود، ولی من امیدوارم به عنوان یک بازیکن پیشرفت کنم، در تیم حضور داشته باشم و هرچه می توانم بازی کنم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد