کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اخبار کوتاه نقل و انتقالات؛ توافق شخصی دی ماریا و منچستر یونایتد؛ مذاکرات پوگبا و چلسی!

* آنخل دی ماریا به طور شخصی با باشگاه منچستر یونایتد موافقت کرده است، او هفتگی 150 هزار پوند از یونایتد دستمزد خواهد گرفت. دو باشگاه رئال مادرید و منچستر یونایتد فقط باید بر روی هزینه انتقال این بازیکن با هم به توافق برسند.

* چلسی موافقت کرده که بند آزاد سازی قرارداد فیلیپه لوئیز را پرداخت کند، این بازیکن برزیلی طی روزهای آینده به لندن خواهد رفت.  

منبع: The Sun

* گفته می شود مورینیو، مایل است تا دوباره دیدیه دروگبا را به چلسی باز گرداند. این مهاجم 36 سال ارتباط بسیار صمیمی با مورینیو دارد و همین امر امکان دارد باعث بازگشت او به لندن شود.

منبع: Daily Mail

* منچستر یونایتد هم چنان در حال مذاکره با یوونتوس برای انتقال ویدال می باشد، از طرفی یووه خواهان به خدمت گرفتن پاتریس اورا می باشد. باید دید کی بحث و مذاکره دو باشگاه تکمیل می شود.

منبع: Daily Express

* آنجلوتی قصد دارد سامی خدیرا را در تیمش حفظ کند، اما درخواست این هافبک آلمانی برای دستمزد 10 میلیون یورو سالانه، رئال مادرید را راضی خواهد کرد که وی را به فروش برساند و در های مذاکرات را باز کند.

منبع: Sport

* رئال مادرید و تونی کروس برای مدت 6 سال با هم به توافق رسیدند و پس از جام جهانی این انتقال به صورت رسمی اعلام خواهد شد. کروس پیشنهادات منچستر یونایتد و چلسی را رد کرد.

منبع: Fichajes.net

* موناکو علاقمند است تا لوئیز گوستاوو را به خدمت بگیرد. آن ها برای انتقال او مبلغ آزادسازی قراردادش را به ولسفبورگ پرداخت خواهد کرد، مبلغ جدایی وی 35 میلیون یورو است.

منبع: Bild

* آرسنال در حال بسته شدن قرارداد با سامی خدیرا، هافبک 27 سال رئال مادرید می باشد. او امضای یک قرارداد جدید با رئال مادرید را رد کرده است و مایل می باشد به مسوت اوزیل در لندن ملحق شود.

منبع: Daily Express

* پوگبا دیروز در لندن حضور داشته و گفته می شود برای مذاکره با چلسی به آن جا سفر کرده است؛ چلسی مدت هاست خواهان به خدمت گرفتن این هافبک فرانسوی می باشد.

منبع: Daily Mail

* منچستر سیتی مذاکراتش را با مانگالا متوقف کرده است، این در حالی بود که پورتو پیشنهاد 40 میلیون یورویی سیتی را پذیرفته بود. چلسی امیدوار است بتواند این بازیکن فرانسوی را به خدمت بگیرد.

مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد