کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فن خینکل: امیدوار فصل خوبی داشته باشم

مارکو فن خینکل، جوان 21 ساله چلسی در صحبت هایی از آمادگی خود خبر داد.

 ستاره 21 ساله چلسی که فصل گذشته به دلیل آسیب دیدگی نتوانست زیاد برای چلسی بازی کند، حال امیدوار است که فصل پیش رو فصل بهتری برایش باشد.
  
مارکو فن خینکل در مورد عملکرد کشورش در جام جهانی گفت: "آن ها عالی کار کردند. پنالتی 50-50 است، ولی در کل تورنومنت فوق العاده داشتند ولی فینالیست نشدند."

"حقیقتا انتظارات در کشور قبل از آغاز جام بالا نبود. گروه سختی داشتیم، استرالیا، شیلی و اسپانیا. ولی بعد از برد 5-1، همه اعتماد به نفس بیشتری داشتند."

"در آن زمان در تعطیلات بودم و هلندی های زیادی کنارم داشتم و با خودمان می گفتیم وای، چه خبر شده؟ واقعا برد فوق العاده ای بود."

"همه بازی های گروهی را بردیم و بعد از بازی های گروهی مکزیک و کاستا ریکا را هم شکست دادیم، پس خوب بازی کردیم ولی به هر حال هیچ چیز نداریم."

ون خینکل که فصل گذشته رباط صلیبیش پاره شد، حالا به تمرینات چلسی برگشته و زیر نظر مورینیو کار می کند. در تمرینات آماده سازی پیش از جام جهانی، فن خینکل به تیم ملی هلند دعوت شد و در لیست 30 نفره حضور داشت، ولی نتوانست به لیست 23 نفره راه پیدا کند.

مارکو ادامه داد: "به سختی تمرین کردیم، دوبار در روز و من خودم را به سطح آمادگی خوبی رسانده بودم. برای من خوب بود که بعد از مصدومیتی طولانی به تیم ملی دعوت شدم. خوب بود، ولی نتوانستم به 23 نفر برسم."

فن خینکل جوان ادامه داد: "من الان احساس خ وبی دارم. 1 هفته استراحت کردم و سپس دوباره تمرینات را آغاز کردم. تمرینات پیش فصل با چلسی خوب پیش می رود و امیدوارانه در هفته های پیش رو هم همینطور ادامه پیدا می کنند. بعد از ملحق شدن به باشگاهی جدید، مصدومیت اصلا چیز خوبی نیست، ولی به هرحال این اتفاقات می افتد. حالا بهتر است به این فکر کنم که امسال فصل خوبی برای من است."


منبع:کانون رسمی هواداران چلسی در ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد