کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اشلی کول: همیشه رابطه خوبی با مورینیو داشتم؛ بازیکنان انگلیسی از حضور در لیگ های خارجی می ترسند

اشلی کول پس از امضای قرارداد دو ساله با باشگاه رم، قصد دارد همراه با این تیم دوران باشکوهی در ایتالیا و اروپا سپری کند.

به گزارش soccerway، کول به خبرنگاران گفت: "من همیشه رابطه خوبی با مورینیو داشتم، اما سال ها گذشت و من دیگر در برنامه های او در چلسی جایی نداشتم."  

"ایجنتم در مورد پیشنهاد رم با من صحبت کرد و اینکه آن ها چگونه به شدت من را برای برنامه هایشان می خواهند. به محض اینکه من با رودی گارسیا سرمربی رم صحبت کردم و دیدم که آن ها به شدت من را در رم می خواهند، من از این فرصت برای جهشی دوباره استفاده کردم."

"من به اینجا آمدم تا در لیگ قهرمانان بازی کنم. رم یک باشگاه بلندپرواز است و این یک چالش برای من می باشد و من آماده مبارزه برای پستم در زمین می باشم. امیدوارم در فصل آینده عنوانی خاص کسب کنیم و به همراه رم فاتح سری آ شویم."

طی سال های اخیر دیوید بکهام تنها بازیکن انگلیسی بوده است که راهی سری آ ایتالیا شده است و دو بار به صورت قرضی در این مسابقات به میدان رفته است.

کول گفت: "بازیکنان انگلیسی از رفتن به خارج از کشور می ترسند و اغلب حضور در خانه برای آن ها راحتتر می باشد. خروج از لندن و تلاش برای یادگیری یک زبان، فرهنگ و روش زندگی متفاوت شانسی بزرگ برای من می باشد. من از فشار نمی ترسم. من احساس خوبی دارم.

امیدوارم زمانی که از تور پیش فصل رم در آمریکا باز می گردم، کاملا آمادگی خود را به دست آورده باشم."


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد