کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اولین مصاحبه دیگو کاستا پس از پیوستن به چلسی

ستاره خط حمله تیم ملی اسپانیا از پیوستن به آبی های لندن خوشحال است.

به گزارش وبسایت باشگاه چلسی، دیگو کاستا که امشب به طور رسمی به عضویت این تیم در آمده است، در اولین صحبت هایش گفته است:  

"خیلی خوشحالم که به چلسی پیوستم. همه می دانند که چلسی یک باشگاه بزرگ در یک لیگ رقابتی است و من از حضور در کنار مربی و هم تیمی های فوق العاده هیجان زده ام. از بازی فصل گذشته در برابر چلسی فهمیدم تیمی که به آن ها خواهم پیوست، کیفیت بالایی دارد."

وی در مورد تیم سابق خود نیز گفت: "من دوست دارم از تمامی افراد در اتلتیکو مادرید که من را به چنین بازیکنی تبدیل کردند، تشکر کنم. الان یک زمان باورنکردنی برای من است و من قصد یک ماجراجویی حدید را در فوتبال دارم و امیدوارم عناوین زیادی با این تیم کسب کنم."


مترجم خبر:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد